arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷

حمله فردی با خودرو به جمعیت در شهر «نیم» در جنوب فرانسه / دو نفر زخمی شدند / مهاجم بازداشت شد

مقام های فرانسوی اعلام کردند که یک فرد مهاجم بامداد روز جمعه با خودرو به جمعیت حاضر در مقابل یک بار در شهر «نیم» واقع در جنوب فرانسه حمله کرد که بر اثر آن، دو نفر زخمی شدند. همچنین یک منبع آگاه از روند تحقیق در مورد این حادثه اعلام کرد که فرد مهاجم از پیشینه افراط گرایی در نزد پلیس فرانسه برخوردار نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقام های فرانسوی اعلام کردند که یک فرد مهاجم بامداد روز جمعه با خودرو به جمعیت حاضر در مقابل یک بار در شهر «نیم» واقع در جنوب فرانسه حمله کرد که بر اثر آن، دو نفر زخمی شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرد مهاجم پس از این حمله، با یک مانع امنیتی برخورد کرد و به بازداشت پلیس درآمد.
یک شاهد عینی نیز گفت که مظنون که گمان می رود یکی از اهالی محلی این شهر باشد، حدود ساعت یک بامداد به وقت محلی به طرف جمعیت حمله کرد.
همچنین یک منبع آگاه از روند تحقیق در مورد این حادثه اعلام کرد که فرد مهاجم از پیشینه افراط گرایی در نزد پلیس فرانسه برخوردار نبوده است.
فرانسه شامگاه یکشنبه هفته جاری نیز صحنه حمله فردی با سلاح سرد بود که بر اثر آن، هفت نفر زخمی شدند. این فرد که تبعه افغانستان بود، از سوی پلیس بازداشت شد اما در جریان تحقیقات، نشانی از تروریستی بودن حادثه به دست نیامد.

نظرات بینندگان