arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاسخ جف بیزوس به دونالد ترامپ تا جنگ سایبری ایران علیه داعش

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برخی شواهد و ادعاها حکایت از آن دارند که ایران حداقل طی دو سال گذشته جنگی دقیق و مخفیانه علیه مواضع سایبری داعش ترتیب داده است. جنگی که از طریق نرم افزارهای تلفن همراه در جریان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جف بیزوس مدیرعامل آمازون معتقد است دخالت های دونالد ترامپ در خصوص فعالیت های رسانه ها  نظرات تند وی به جای سازنده بودن،بسیار مخربند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی فورد  555 ماشین را به علت نقص فنی درب های خودرو فراخواند. به نظر می رسد درب خودروهای مذکور در هنگام تصادف ناگهان باز می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک قصد دارد یک برج قرون وسطایی بسازد. این برج حاصل بازیافت بخشی از ماد استفاده شده در پروژه های شرکت «بورینگ» است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مارک زاکربرگ را می توان نمونه تمام عیار مردی دانست که به سختی می توان در مورد او چیزی نوشت. وی عادت ندارد مثل برخی رقبای خود از جمله ایلان ماسک هر مطلبی را به سرعت توییت کند یا انتشار دهد. اما اخیرا نشریه نیویورکر بر اساس رفتار و سخنان کلی او 8 پرسش و پاسخ جالب را مطرح کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اندونزیایی «گو_جک» که به نوعی رقیب اوبر محسوب می شود، قصد دارد سلطه خود را در بازارهای جنوب شرقی آسیا توسعه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چینی ها اعلام کردند به زودی موتور جستجوی چینی موسوم به «بایدو» را که به گوگل چینی ها نیز معروف است به خارج از مرزهای چین صادر می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان