arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور در پایان سال

با تصویب شواری معاونت وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور اسفند امسال با حضور رییس جمهور برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

با تصویب شواری معاونت وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور اسفند امسال با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، با تصویب شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران، مانند سنوات گذشته، اسفندماه امسال با حضور ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه برگزار شد مصوب گردید مراسم تجلیل از قهرمانان مانند سال‌های گذشته با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور اسفند ماه امسال در تهران برگزار گردد.

در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان همچنین 10 برنامه تصویب نامه شورای عالی اداری با موضوع سیاست های کلی و نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ارائه گردید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب و رسیدگی سریع و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان و مردم گفت: از همه معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، روسای فدراسیون ها و مدیران مجموعه ها می خواهم با اهتمام دوچندان برای اجرای تصویب نامه شورای عالی اداری در جهت سالم سازی و روان سازی امور اداری و خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد در هر جلسه شورای معاونان ، معاون توسعه مدیریت و منابع گزارشی از روند پیشرفت این برنامه ها در سطح وزارت ورزش و جوانان ارائه کند.

نظرات بینندگان