arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

18 نفر از سرگروه ها و اعضای یک شرکت هرمی دستگیر شدند

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان فارس اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و استان هرمزگان، 18 نفر از سرگروه ها و اعضای فعال یک شرکت هرمی که در قالب کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال فعالیت می کردند، دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

18 نفر از سرگروه ها و اعضای یک شرکت هرمی دستگیر شدنداین روابط عمومی در گزارش روز شنبه خود بیان کرد: دستگیری این افراد در راستای صیانت از سیاست های اقتصادی و جلوگیری از هر گونه اخلال در نظام اقتصادی کشور صورت گرفته و پرونده آنها برای رسیدگی، به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.
بنا به این گزارش، این افراد با استفاده از روش های اغواگرایانه، اقدام به جذب سرمایه افراد و کلاهبرداری از آنها و همچنین راه اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی نموده و مبالغ قابل توجهی ارز از طریق صرافی های غیر مجاز و یا به صورت فیزیکی خارج کرده بودند.
در این گزارش، ضمن تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع در اطلاع رسانی اخبار به ستادهای خبری، از مردم خواسته شده با عنایت به شکل گیری مجدد دسیسه های هرمی با ترفندهای جدید و کلاهبرداری آنها و احتمال مالباخته شدن افراد، پیش از هر گونه سرمایه گذاری در طرح هایی از این قبیل، اطلاعات لازم را کسب کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره تلفن 113اعلام کنند.
همچنین در این گزارش به افراد سودجو هشدار داده شده که فعالیت آنها مورد رصد است و در صورت انجام اقدامات غیر قانونی با آنها قاطعانه برخورد می شود.

نظرات بینندگان