arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک 1 میلیون دلاری اپل به طوفان زدگان آمریکا تا آپدیت یوتیوب کودکان

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اپل مبلغ 1 میلیون دلار را برای کمک به آسیب دیدگان طوفان فلورانس به صلیب سرخ اهدا کرد.این طوفان اهالی کارولینای شمالی را به شدت متضرر خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت هوشمند جدید هواوی با نامی متفاوت وارد بازار شد. این ساعت هوشمند با نام Watch X در اروپا معرفی شد. این نام توسط اتحادیه حقوقی اروپا انتخاب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسپیکرهای خانگی و جدید گوگل به کاربران کمک می کنند آهنگ در حال پخش را از بین هزاران موسیقی شناسایی کنند.این موضوع می تواند یک بهشت صوتی درجه یک را برای کاربران موسیقی خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل از به روز رسانی جدید خود برای برنامه محبوب کروم رونمایی کرده است. برنامه ای  که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت خودروسازی فولکس واگن به دنبال آن است که در حوزه خودروهای خودران یک اتحاد بین المللی ایجاد کند. هدف از این کار افزایش استانداردهای خودروسازی توصیف شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت یوتیوب امروز در یک پست وبلاگی اعلام کرد که دو آپدیت جدید برای اپلیکیشن  یوتیوب کودکان ارائه کرده است.این گزینه برای کاربرانی از هر سن و سال مهم خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان