arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

رئیس جمهور ایالات متحده به مدیرعامل آمازون حسادت می کند؟ / اقتصاد آمریکا به جف بیزوس نیاز دارد

گروهی از تحلیلگران اقتصادی معتقند گرچه دونالد ترامپ طی ماه های اخیر حملاتی کوبنده علیه آمازون ترتیب داد، اما واقعیت این است که اقتصاد ایالات متحده به شرکت جف بیزوس نیازمند است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروهی از تحلیلگران اقتصادی معتقند گرچه دونالد ترامپ طی ماه های اخیر حملاتی کوبنده علیه آمازون ترتیب داد، اما واقعیت این است که اقتصاد ایالات متحده به شرکت جف بیزوس نیازمند است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، تجلیلگران بازار فناوری می گویند؛ترامپ رفتارهایی نشان می دهد که گویی از جف بیزوس متنفر است یا به او حسادت می کند، اما واقعیت این است که ترامپ به جف بیزوس نیاز دارد.

تام فورت دیویدسون، تحلیلگر ارش بازار در این خصوص می گوید: انتقاد ترامپ از آمازون و واشنگتن پت تنها سر و صدا و شوآف است ،به ویژه اگر آمازون همچنان به نوآوری و ایجاد ثروت برای سهامداران آمریکایی خود ادامه دهد.

آمازون به زودی دومین دفتر عظیم خود را افتتاح می کندد و نیرویی تازه به قلب اقتصاد ایالات متحده می دمد.ا اقتصاد آمریکا به امسال جف بیزوس نیاز دارد.

فورت در این خصوص می گوید: "من ایمان دارم ترامپ به واشنگتن پست و آمازون نیاز دارد. اما این دو مجموعه هزاران شغل ایجاد می کنند و یکی از موثرترین راه های کسب درامد در آمریکا را به نمایش می گذارند.

ترامپ بارها و بارها آمازون را برانگیخته است، به ویژه می توان به مصاحبه های جنجالی و توییت ها و پیام ها در رسانه های اجتماعی اشاره کرد.

اما حجم بالای تهمت  و پرخاش های ترامپ علیه آمازون نشان می دهد او به نوعی نسبت به بیزوس و مجموعه او حسادت می کند. فورت گفت: "بسیاری از توییتهای رئیس جمهور خطاب به آمازون بیشتر جنبه تمسخر و تهدید دارد تا جدیت و نقد سازنده.

نظر شما چیست؟آیا واقعا ترامپ به بیزوس حسادت می کند؟

نظرات بینندگان