arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

«جیمز باند»، آماده بیست‌وپنجمین عملیات می‌شود

پس از کناره‌گیری ناگهانی «دنی بویل» از کارگردانی بیست‌وپنجمین قسمت از فیلم «جیمز باند»، تهیه‌کنندگان این مجموعه با بکارگیری «رابرت وید» و «نیل پرویس» دو نویسنده قدیمی این مجموعه در تلاش هستند ساخت این فیلم را مجددا در مسیر اصلی خود قرار دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«رابرت وید» و «نیل پرویس» دو فیلمنامه‌نویس قدیمی برای بازنویسی فیلمنامه جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» استخدام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پس از کناره‌گیری ناگهانی «دنی بویل» از کارگردانی بیست‌وپنجمین قسمت از فیلم «جیمز باند»، تهیه‌کنندگان این مجموعه با بکارگیری «رابرت وید» و «نیل پرویس» دو نویسنده قدیمی این مجموعه در تلاش هستند ساخت این فیلم را مجددا در مسیر اصلی خود قرار دهند.

ساختد قسمت جدید «جیمز باند» قرار بود به کارگردانی و با فیملنامه‌ای از «دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی ساخته شود اما به سبب آنچه اختلافات خلاقانه میان او و تهیه‌کنندگان فیلم عنوان شد؛ ساخت این پروژه با کناره‌گیری «بویل» متوقف شد.

با این وجود تاکنون تاریخ اکران این فیلم که برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود تغییر نکرده و «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» تلاش می‌کنند روند ساخت این پروژه دیگر مختل نشود و به همین دلیل این دو نویسنده که از سال ۱۹۹۹ در همه فیلم‌های این مجموعه حضور داشته‌اند به عنوان فیلمنامه‌نویسان قسمت جدید نیز انتخاب شدند.

یست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و اما کارگردان قسمت بیست‌وپنجم و جدید این فیلم پس از کناره‌گیری «دنی بویل» هنوز اعلام نشده است.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

نظرات بینندگان