arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

امهال 3 ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده به بانک های عامل ابلاغ شد

در پی مصوبات شماره ۴۹۷۵۰‏/ت۵۵۵۵۸ ه مورخ ۲۱‏/۴‏/۱۳۹۷ و ۷۴۱۶۶‏/ت۵۵۶۹۵ ه مورخ ۶‏/۶‏/۱۳۹۷ هیأت وزیران در خصوص امهال سه ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۱۳۹۷-۱۳۹۶،بانک مرکزی طی بخشنامه شماره ۲۱۷۸۸۹‏/۹۷ مورخ ۲۵‏/۶‏/۱۳۹۷ اجرای این تصویبنامه ها را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت:بانک مرکزی، مصوبه دولت در خصوص امهال سه ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش انتخاب،عبدالمهدی بخشنده با اشاره به پیگیری های وزارت جهاد کشاورزی و مساعدت وزارت کشور،سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی،تصریح کرد: در پی مصوبات شماره ۴۹۷۵۰‏/ت۵۵۵۵۸ ه مورخ ۲۱‏/۴‏/۱۳۹۷ و ۷۴۱۶۶‏/ت۵۵۶۹۵ ه مورخ ۶‏/۶‏/۱۳۹۷ هیأت وزیران در خصوص امهال سه ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۱۳۹۷-۱۳۹۶،بانک مرکزی طی بخشنامه شماره ۲۱۷۸۸۹‏/۹۷ مورخ ۲۵‏/۶‏/۱۳۹۷ اجرای این تصویبنامه ها را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

وی از بانک های عامل خواست تا هرچه سریع تر نسبت به عملیاتی کردن این بخشنامه اقدام کنند تا کشاورزان بتوانند تمهیدات لازم را برای سال زراعی جدید فراهم نمایند.

نظرات بینندگان