arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

زیباکلام: احمدی نژاد استاد و پیر دیر پوپولیست و عوام فریبی است/هنوز بخشی از مشکلات کشور در نتیجه سیاست های ویرانگرانه او است

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص "اظهارات احمدی نژاد مبنی بر افزایش یارانه ها تا سقف یک میلیون" گفت: هنوز بخشی از مشکلات کشور در نتیجه سیاست های ویرانگرانه ای است که در زمان اقای احمدی نژاد به اجرا گذاشته شد. اگر مفاسد اقتصادی را کنار بگذاریم، احمدی نژاد سیاست های غلط اقتصادی را به اجرا در آورد که پراخت یارانه فله ای یکی از آنهاست. هم چنان احمدی نژاد به دنبال همان شعارها و همان راه و رویه ها است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای احمدی نژاد استاد و پیر دیر پوپولیست و عوام فریبی هستند و حیات سیاسی ایشان در گرو این گونه شعارها است.

«صادق زیباکلام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در خصوص "اظهارات احمدی نژاد مبنی بر افزایش یارانه ها تا سقف یک میلیون" گفت: آقای احمدی نژاد استاد و پیر دیر پوپولیست و عوام فریبی هستند و حیات سیاسی ایشان در گرو این گونه شعارها و این گونه صحبت‌ها است.

او ادامه داد: هنوز بخشی از مشکلات کشور در نتیجه سیاست های ویرانگرانه ای است که در زمان اقای احمدی نژاد به اجرا گذاشته شد. اگر مفاسد اقتصادی را کنار بگذاریم، احمدی نژاد سیاست های غلط اقتصادی را به اجرا در آورد که پراخت یارانه فله ای یکی از آنهاست. هم چنان احمدی نژاد به دنبال همان شعارها و همان راه و رویه ها است.

نظرات بینندگان