arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

ابطحی، نماینده مجلس: تعطیلات زمستانی مدارس در راه است

محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بدون تدبیر و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف و با توجه به اختلاف زیاد دما در دو نقطه از کشور و همچنین بحث مرخصی‌ها نمی‌توان تصمیمی شتابزده در ارتباط با تعطیلات مدارس در زمستان اعمال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تدبیر و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف و با توجه به اختلاف زیاد دما در دو نقطه از کشور و همچنین بحث مرخصی‌ها نمی‌توان تصمیمی شتابزده در ارتباط با تعطیلات مدارس در زمستان اعمال کرد.

محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعطیلات زمستانی مدارس، اظهار کرد: اجرایی شدن این تعطیلات از اختیارات آموزش و پرورش است، اما با توجه به اختلاف دما در دو نقطه ایران که گاهی به 50درجه می‌رسد و بدون هماهنگی با سازمان‌های دیگر نمی‌شود اقدامی عجولانه انجام داد، چرا که موجب بی‌نظمی و اعتراض خانواده‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش می‌تواند اعلام کند کلاس‌ها از اول شهریور آغاز می‌شود تا این فاصله زمانی جبران و در زمستان که وارونگی هوا رخ می‌دهد، مدارس تعطیل شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: هدف از این تعطیلات، تجدید قوای دانش آموزان، سفر و همچنین تجارت از طریق توریسم زمستانه است.

ابطحی گفت: بعد از هماهنگی خانواده‌ها با فرزندان، اول مهرماه خبر قطعی تعطیلات زمستانی امسال اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان