arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

اسرائیل: سوریه، تهران و حزب الله لبنان مسئول سرنگونی هواپیمای روسی هستند!

ارتش اسرائیل با ابراز تاسف از کشته شدن چند نظامی ارتش روسیه در جریان حملات هوایی اسرائیل مدعی شد که تهران و دمشق مسئول سرنگونی هواپیمای روسی هستند.سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که ارتش یک تاسیسات نظامی سوریه را که به ادعای وی تسلیحات کشنده و نقطه زن تولید می‌کرده، و قرار بوده از طرف ایران به حزب الله در لبنان انتقال یابد، هدف قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه تجاوز نظامی به لاذقیه را انجام داده، با متهم کردن دمشق و تهران به فرافکنی و توجیه نقض حاکمیت یک کشور مستقل پرداخت.

به گزارش تسنیم به نقل از المنار،‌ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت خود در حملات هوایی شامگاه دوشنبه بیست و ششم شهریور به شهر لاذقیه سوریه را اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با ابراز تاسف از کشته شدن چند نظامی ارتش روسیه در جریان حملات هوایی اسرائیل مدعی شد که تهران و دمشق مسئول سرنگونی هواپیمای روسی هستند.

هاآرتص یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده است که حادثه سرنگونی هواپیمای روسی، تاثیر منفی بر فعالیت و عملکرد نیروی هوایی اسرائیل علیه سوریه خواهد گذاشت.

این روزنامه همچنین افزود حادثه سرنگونی هواپیمای روسی، مسکو را به سخت‌گیری در روابطش با تل‌آویو سوق خواهد داد.

رونین مانلیس سخنگوی ارتش اسرائیل با اعتراف به این تجاوزگری رژیم به سوریه تایید کرد که ارتش یک تاسیسات نظامی سوریه را که به ادعای وی تسلیحات کشنده و نقطه زن تولید می‌کرده، و قرار بوده از طرف ایران به حزب الله در لبنان انتقال یابد، هدف قرار داده است.

فرافکنی رژیم صهیونیستی و تلاش برای توجیه تجاوز اخیرش به لاذقیه در حالی است که روسیه به صراحت این رژیم را مسئول سرنگونی هواپیمای خود معرفی کرده است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت هم تاکید کرده است بیانیه وزارت دفاع روسیه، پیام قاطعانه‌ای به اسرائیل است.

رویترز به نقل از یک منبع دیپلماتیک صهیونیست گزارش داده است تل‌آویو در تماس مستمر با مسئولان دولت و ارتش روسیه در تمام سطوح است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک مقام رژیم اعلام کرده‌اند که اسرائیل باید رسما از مسکو عذرخواهی کند، چرا که ما در بحران هستیم.

نظرات بینندگان