arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

الجعفری: حمله اخیر به سوریه تلاش برای روحیه دادن به تروریست ها بود

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: تجاوز نظامی اخیر اسرائیل به سوریه در راستای ادامه سیاست های خصمانه و تلاش های این رژیم برای روحیه دادن به گروه های تروریستی در پی شکست آنها برابر ارتش سوریه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الجعفری:حمله اخیر به سوریه تلاش برای روحیه دادن به تروریست ها بودبشار الجعفری خودداری دی میستوار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه و لوکوک معاون امور بشردوستانه دبیرکل از اظهار نظر درباره تجاوز مکرر اسرائیل به سوریه را تعجب برانگیز خواند.
وی گفت که سوریه از شورای امنیت می خواهد تدابیری قاطع و فوری برای مجازات رژیم صهیونیستی در خصوص اقدامات تروریستی و جنایات این رژیم و نیز نقض منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی اتخاذ کند.
نماینده دائم سوریه افزود: دولت فرانسه به حمایت سیاسی از گروه های تروریستی در سوریه با وجود اینکه همین گروه ها مرتکب حمله به سالن تئاتر «باتاکلان» پاریس شدند، ادامه داده است.
الجعفری تاکید کرد که سوریه به تلاش برای حل سیاسی بحران موجود از طریق گفت و گوی سوری-سوری به رهبری سوریه و بدون دخالت خارجی ادامه می دهد.
وی در عین حال گفت: دمشق از هرگونه پیشنهادی برای جلوگیری از خونریزی در سوریه و بازگشت آرامش استقبال می کند و به نبرد علیه تروریسم تا آزادی کامل خاک سوریه ادامه می دهد.

نظرات بینندگان