arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷

ارتش: آماده‌ایم هر تهدیدی را حتی خارج از مرزهای سرزمین‌مان پاسخ دهیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور از حضور یگان های موشکی و نیز نمایش تجهیزات صنایع دفاعی در این رژه خبر داد و گفت : این رژه نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح خواهد بود.این رژه در کنار پیام صلح و دوستی که دارد نشان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح گفت: آماده‌ایم هر تهدیدی را حتی خارج از مرزهای سرزمین‌مان پاسخ دهیم.

امیر فرهاد آریانفر در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با عزاداری های ماه محرم گفت: پیام اصلی عاشورا در هشت سال دفاع مقدس به معنی واقعی تجلی پیدا کرد و مردم ایران جانانه از عزت ایران اسلامی دفاع کرده و برگ زرینی در تاریخ این آب و خاک ثبت کردند.

آریانفر از رژه نیروهای مسلح در روز اول هفته دفاع مقدس (شنبه، 31 شهریور) خبر داد و افزود: راس ساعت هشت صبح روز شنبه با حضور پربرکت مردم شریف و ولایتمدار کرمانشاه، خانواده معظم شهدا و مسئولین کشوری و لشکری رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان برگزار می شود. در این رژه همه یگان های نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه، ناجا، مرزبانی و بسیج در کنار هم حضور خواهند داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور از حضور یگان های موشکی و نیز نمایش تجهیزات صنایع دفاعی در این رژه خبر داد و افزود: این رژه نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح خواهد بود.این رژه در کنار پیام صلح و دوستی که دارد نشان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل دفاعی نیروهای مسلح گفت: این آمادگی به حدی است که می‌توانیم هر تهدیدی را در هر نقطه جغرافیایی سرزمینی و یا خارج از سرزمینمان پاسخگو باشیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان