arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷

سید حسن نصر الله: ما به دولت آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می‌کنیم / در برخی کشورهای عربی ، سفیر آمریکا حاکم اصلی است

دبیر کل حزب الله با اشاره به دشمن بودن دولت آمریکا، تأکید کرد کسانی که در لبنان با این نظر مخالف هستند آیا می‌توانند دلیلی برای صداقت آمریکاییها بیاورند؟.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن نصر الله: ما به دولت آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می‌کنیمسخنرانی «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان به مناسب شب عاشورا در میدان «عاشورا» واقع در منطقه «الجاموس» جنوب بیروت آغاز شد.

نصر الله در آغاز سخنرانی خود از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان و همه کسانی که فضای مناسب را برای برگزاری مراسم شب عاشورا فراهم کرده‌اند، تشکر کرد.

دبیر کل حزب الله تأکید کرد که «ما به دولت آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می‌کنیم ولی برخی در منطقه به آن به عنوان دوست و همپیمان نگاه می‌کند».

وی ادامه داد: «به لبنانیهایی که مخالف این نظر درباره دولت آمریکا هستند آیا می‌توانند دلیلی برای صداقت آنان ارائه کنند؟».

شبکه خبری «المنار» به نقل از نصرالله درباره اقدامات خصمانه آمریکا علیه فلسطین گزارش داد: «آیا به سود ملت فلسطین است که قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته شود؟... آیا به سود ملت لبنان و فلسطین است که حق بازگشت از بین برود... آیا آمریکا همان نیست که گروههای تکفیری را به منطقه آورد؟».

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه آمریکا ملتهای منطقه را از طریق اعمال تحریم، تهدید می‌کند خطاب به همپیمانان آمریکا در منطقه گفت: «آیا تقویت 24 ساعته اسرائیل توسط آمریکا به سود ملتهای منطقه است؟»

نظرات بینندگان