arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

هوش مصنوعی آمازون ارتقا داده می شود / سیستم آزمایشی خرید مبتنی بر سلیقه کاربران

آمازون یک سایت خریداری جدید موسوم به «Scout» را آزمایش می کند که توصیه هایی برای خرید کفش، مبلمان و مواردی مشابه را برا اساس علاقه مندی های کاربر معرفی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون یک سایت خریداری جدید موسوم به «Scout» را آزمایش می کند که توصیه هایی برای خرید کفش، مبلمان و مواردی مشابه را برا اساس علاقه مندی های کاربر معرفی می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، آمازون می گوید این سرویس جدید را در دسته هایی که به ویژگی های بصری وابسته هستند می آزماید.

حتی با توجه به این که  آمازون تجارت الکترونیک را در سیستم کاری خود قرار داده، احتمالا برای سایر سایت هایی که بیشتر بر روی خرید شخصی تمرکز دارند، تهمیداتی ویژه قرار دهد. 
به عبارتی دقیق،آمازون یک سایت خرید را برای مصرف کنندگان آزمایش می کند که دقیقا مشخص یست چه بازخوردی خواهد داشت. اما فعلا می دانیم قرار است توصیه هایی خودکار به کاربران ارائه کند.

سرویس جدید، Scout، از خریداران می خواهد به دوست یا نداشتن یک محصول رای دهند و با نشان دادن سایر محصولات بر اساس انتخاب های خود پاسخ دهند. برای مثال، اگر شما به دنبال یک میز قهوه خوری مستطیلی باشید،احتمالا گزینه های جستجوی بعدی شما نیز به همین ترتیب طبقه بندی می شود.

آمازون با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشینی برای پاسخ دادن به یکی از انتقادات دائمی سایت خود ایان داده است. این مکان بسیار جالب برای خرید موارد مختلف است.

همانطور که اشاره شد سرویس Scout  برای مبلمان خانه، آشپزخانه و محصولات ناهار خوری، کفش های زنان، دکور خانه، مبلمان و ملحفه در دسترس است. 

هوش مصنوعی آمازون ارتقا داده می شود / سیستم آزمایشی خرید مبتنی بر سلیقه کاربران

سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت:"این یک راه جدید برای فروشگاه آنلاین ما است که اجازه می دهد مشتریان به فهرست میلیونی از اقلام و سرعت پالایش انتخاب بر اساس ویژگی های بصری دسترسی داشته باشند."

جالب است بدانید این خبر، سهام شرکت Wayfair  برای فروش آنلاین مبلمان را در معاملات امروز 4 درصد کاهش داد و به 136.93 دلار رساند.

این آخرین قدم در تلاش های آمازون برای جابجایی سلایق مصرف کنندگان از دنیای جستجوی سنتی است.

 

نظرات بینندگان