arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

وزیر اطلاعات: سلب آرامش دولتمردان، رفوزه شدن در آزمون ولایتمداری است

وزیر اطلاعات حمایت از دولت را از شاخصه های ولایتمداری بیان کرد و گفت: اگر آرامش دولتمردان را در حوزه کشور سلب کنیم در امتحان ولایتمداری رفوزه شده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات حمایت از دولت را از شاخصه های ولایتمداری بیان کرد و گفت: اگر آرامش دولتمردان را در حوزه کشور سلب کنیم در امتحان ولایتمداری رفوزه شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حرم امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید عمل و شعار ما یکی باشد، اظهار داشت: ادعای انقلابی بودن و شعار دادن هزینه ای ندارد و مهم عمل انسان است که باید با شعار متفاوت باشد.

محمود علوی وزیر اطلاعات

وی بیان کرد: در صورتی که عمل و شعار ما یکی باشد به درجه بالای اخلاص و ایمان نیز دست می یابیم.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه زندگی ما انسانها عرصه امتحان الهی است، افزود: خداوند بواسطه امتحان به گوهر وجود بشریت دست می یابد و درجه جهادی بودن، صبر و استقامت بشر را در بوته آزمایش قرار می دهد.
وی ادامه داد: خداوند امامان و پیامبران را سخت تر از ما امتحان کرد و با وجود موفقیت در امتحان بود که به امامت رسیدند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: ولایی و عاشورایی بودن خود را باید در عمل نشان دهیم، چرا که خداوند از ما عمل و کارکرد صحیح می خواهد.
وی یادآور شد: هم اکنون کسانی که به قدرت دست یافته اند، باید نشان دهند که از این قدرت خود در راه آسایش یا آزار مردم استفاده می کنند.
وزیر اطلاعات در ادامه وحدت را لازمه موفقیت نظام دانست و گفت: اگر در جنگ روانی در زمین دشمن بازی کنیم و همدیگر را تضعیف و وحدت را از دست دهیم، در این صورت است که امتحان بدی پس داده ایم.
وی ادامه داد: زمانی که در برابر ظلم دشمنان ایستادگی می کنیم، آنها هم ما را با جنگ و حمله تهدید می کنند و اگر در برابر این مشکلات ثابت قدم باشیم و پشت مسئولان بایستیم، از امتحان الهی سربلند بیرون آمده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: باید در برابر اذیت و آزار مشرکان تقوی را در پیش بگیریم و پایمردی به خرج دهیم و با معرفت و بصیرت با مسائل برخورد کنیم.
وی گفت: شعار ولایت دادن راحت است، ولی ولایتمداری در عمل باید ثابت شود و زمانی که نظر خود را زیر پا گذاشته و به نظر ولایت عمل کنیم، ولایتمدار واقعی هستیم.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت تاکید کرده است، اظهار داشت: ایشان همواره همه را به برابری، انسجام، وحدت ملی و حمایت از دولت دعوت می کنند.
وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری پرتاب کردن کفش و مهر را به سمت رییس مجلس محکوم کردند، اگر ما هم این عمل را رد کردیم، ولایتمدار هستیم.
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حرم مطهر امام خمینی با حضور مردم عزادار، اعضای بیت امام راحل و جمعی از علما و شخصیت های سیاسی برگزار شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان