arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو قرارداد موسس «علی بابا» و ترامپ تا معرفی سامسونگ 3 دوربینه

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدتی است که  کشور بحرین تبدیل به یکی از مناطق جذاب برای سرمایه گذاری از سوی شرکت های فناوری چین شده است. این موضوعی مهم و استراتژیک است که می تواند به برگ برنده بحرین در منطقه تبدیل شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جک ما موسس غول خرده فروشی آنلاین چین اعلام کرده قول و قرارهای خود با دونالد ترامپ در جهت اشتغالزایی را لغو خواهد کرد. این موضوع به تعرفه های تجاری سنگین علیه شرکت های چینی بی ارتباط نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک یک ویژگی جدید برای دوستیابی را در کلمبیا مورد آزمایش قرار می دهد. این ویژگی جدید بر اساس علایق کاربران طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ تا پایان پاییز سال جاری گوشی سه دوربینه خود را معرفی خواهد کردو این گوشی که مدل ورزشی گلکسی ای 7 است به کاربران دیدی 120 درجه ارائه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی منابع آگاه مدعی شده اند که آمازون به زودی اقدام به افتتاح 3 هزار فروشگاه جدید خواهد کرد. فروشگاه هایی که طی سه سال آینده در نقاط مختلف جهان افتتاح خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل با شرکت  T-Mobile برای موقعیت یابی دقیق افرادی که با مرکز فوریت های پلیس تماس می گیرند همکاری می کند. این سیستم تا 99 درصد ضریب اطمینان خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون یک سایت خریداری جدید موسوم به «Scout» را آزمایش می کند که توصیه هایی برای خرید کفش، مبلمان و مواردی مشابه را برا اساس علاقه مندی های کاربر معرفی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان