arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷

جزئیات حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز/ تیراندازی از پارک شهید سبحانی، پشت استیج رژه آغاز شد / مردم ابتدا گمان کردند تیراندازی سهوی بوده / ارتش مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر ۹۲ زرهی پناه داد

پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند. 2 نفر موتورسوار که به رژه نیروهای مسلحانه در اهواز حمله کردند بودند پس از زخمی کردن چند نفر از محل تیراندازی گریختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح امروز با حمله تروریستی به مردم در رژه نیروهای مسلح در اهواز سبب آسیب رسیدن به شهروندان اهوازی شدند.

به گزارش «انتخاب»، صبح امروز عده‌ای تکفیری با حمله مسلحانه به مردم در رژه نیروهای مسلح در اهواز سبب آسیب رسیدن به شهروندان اهوازی شدند.

براساس مشاهدات خبرنگار فارس پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.

2 نفر موتورسوار که به رژه نیروهای مسلحانه در اهواز حمله کردند بودند پس از زخمی کردن چند نفر از محل تیراندازی گریختند.

شهروندان حاضر در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

هم‌اکنون ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به کمپلو ایجاد شده است.

پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر 92 زرهی اهواز پناه دادند.

آیت الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، شریعتی استاندار خوزستان و عالمی نیسی فرماندار اهواز از جمله مسؤولان حاضر در جایگاه رژه بودند که به آنها آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

نظرات بینندگان