arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

تایید خبر «انتخاب» توسط نماینده مجلس: شریعتمداری به دلیل پیشنهاد وزارت کار از سمت خود استعفا داد/مخالفت روحانی با ادامه حضور شریعتمداری در وزارت صمت بدلیل قصور در ثبت خودروها تخلفی

درحالیکه «انتخاب» ساعتی پیش پشت پرده استعفای وزیر صنعت را معرفی وی بعنوان وزیر کار دانسته بود، جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت گفت: ظاهرا به آقای شریعتمداری پیشنهاد حضور در یک وزارتخانه دیگر را داده‌اند اما قبول نکرده و خواسته تا در وزارت صمت باقی بماند. وی ادامه داد: اما به شریعتمداری اعلام شده که دیگر نمی‌خواهند از حضور وی در این وزارتخانه استفاده کنند، لذا وی استعفا داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تایید خبر «انتخاب» توسط نماینده مجلس: استعفای شریعتمداری به دلیل عدم پذیرش تصدی وزارت کار بود/مخالفت روحانی با ادامه حضور شریعتمداری در وزارت صمت بدلیل قصور در ثبت خودروها تخلفی

درحالیکه «نتخاب» ساعتی پیش پشت پرده استعفای وزیر صنعت را معرفی وی بعنوان وزیر کار دانسته بود، نماینده مردم رشت گفت: شریعتمداری به دلیل پیشنهاد حضور در وزارت کار از سمت خود استعفا داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خخبرنگاران جوان، گفت: ظاهرا به آقای شریعتمداری پیشنهاد حضور در یک وزارتخانه دیگر را داده‌اند اما قبول نکرده و خواسته تا در وزارت صمت باقی بماند.

وی ادامه داد: اما به شریعتمداری اعلام شده که دیگر نمی‌خواهند از حضور وی در این وزارتخانه استفاده کنند، لذا وی استعفا داد.

جعفرزاده ایمن آبادی تأکید کرد: روحانی با حضور شریعتمداری در وزارت صنعت و معدن موافق نبوده زیرا در زمان وزارت وی در ثبت خودروها تخلفی ناشی از سهل انگاری انجام شده است و این موضوع به دلیل قصور وزیر بوده است.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده که رئیس جمهور می‌خواهد از شریعتمداری را عنوان وزیر کار به مجلس معرفی کند، گفت: احتمالا به این صورت بوده است و روحانی می‌خواسته وی را به این وزارتخانه جابجا کند که با مخالفت شریعتمداری مواجه شده و وزیر صنعت هم از سمت خود استعفا داده است.

نظرات بینندگان