arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

آخرین خبر‌ها از بررسی «سی‌اف‌تی» در هیئت رئیسه مجلس

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به جلسه روز گذشته برای بررسی سی‌اف‌تی گفت: این جلسه با حضور وزرای امور خارجه، اطلاعات، اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و برخی از رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شد. در این جلسه تصمیم گرفته شد با توجه به اینکه مهلت ۲ ماه بررسی‌های مجلس برای پیوستن به کنوانسیون «اف‌ای‌تی‌اف» پایان یافته و پیشنهادات جدیدی در این زمینه وجود دارد، «سی‌اف‌تی» برای بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع شود تا اعضای کمیسیون مذکور آن را مجدد بررسی و اعلام نظر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از ارجاع «سی‌اف‌تی» (CFT) به کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه روز گذشته -شنبه 31 شهریور- هیئت رئیسه مجلس برای بررسی سی‌اف‌تی اظهار داشت: این جلسه با حضور وزرای امور خارجه، اطلاعات، اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و برخی از رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد با توجه به اینکه مهلت 2 ماه بررسی‌های مجلس برای پیوستن به کنوانسیون «اف‌ای‌تی‌اف» پایان یافته و پیشنهادات جدیدی در این زمینه وجود دارد، «سی‌اف‌تی» برای بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع شود تا اعضای کمیسیون مذکور آن را مجدد بررسی و اعلام نظر کند.

کنوانسیون «اف‌ای‌تی‌اف» مهلت دو ماهه‌ای ایران برای الحاق به این کنوانسیون داده بود تا از لیست کشور‌های پرخطر خارج شود و این مهلت اواسط مهر ماه پایان می‌یابد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان