arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

فرماندار اهواز: تعداد شهدای حمله تروریستی ۲۴ نفر است

جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز گفت: برای بررسی مباحث امنیتی حادثه‌ای که روز گذشته در اهواز رخ داد، هیات‌های رسمی از بازرسی‌های ارتش، سپاه، ناجا و همچنین ستاد فرماندهی کل قوا به اهواز آمده اند و در حال بازرسی نقاط ضعف و قوت مراسم رژه روز گذشته هستند. این هیات‌ها پس از بررسی، نظریه کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرماندار اهواز گفت: تعداد شهدای حمله تروریستی اهواز ۲۴ نفر است و در شمارش تعداد که پیش از این ۲۵ نفر اعلام شده بود، اشتباهی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، جمال عالمی‌نیسی امروز، یکم مهرماه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال حمله تروریستی که روز گذشته در اهواز انجام گرفت، امروز همه دستگاه‌ها برای هماهنگی مراسم تشییع شهدا در جلسه‌ای که در فرمانداری اهواز برگزار شد، حضور پیدا کردند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار شد تا مراسم تشییع فردا بیشتر جنبه عمومی داشته باشد، زیرا بخش قابل توجهی از شهدای حمله تروریستی اهواز از مردم بودند. انتظار داریم تا با توجه به اینکه شهدا از مردم بودند، حضور مردم در مراسم فردا چشم‌گیر باشد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: تعداد شهدای حمله تروریستی اهواز ۲۴ نفر است و در شمارش تعداد، که پیش از این ۲۵ نفر اعلام شده بود، اشتباهی صورت گرفته است. تا روز گذشته آخرین آماری که از تعداد مجروحان داشتیم نیز، ۶۰ نفر بود.

عالمی‌نیسی اظهار کرد: با جلسه شورای تامین شهرستان که امروز برگزار خواهد شد، بحث امنیت برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز را می‌بندیم و در این زمینه تضمین می‌دهم که اگر مردم در این مراسم حضور پیدا کنند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: برای بررسی مباحث امنیتی حادثه‌ای که روز گذشته در اهواز رخ داد، هیات‌های رسمی از بازرسی‌های ارتش، سپاه، ناجا و همچنین ستاد فرماندهی کل قوا به اهواز آمده اند و در حال بازرسی نقاط ضعف و قوت مراسم رژه روز گذشته هستند. این هیات‌ها پس از بررسی، نظریه کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.

نظرات بینندگان