arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

بولتون: خروج ترامپ از برجام تاثیر عمیقی بر روی ایران و کل منطقه گذاشت

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز در راستای کارآمد بودن سیاست خارجی کاخ سفید علیه ایران ادعا کرد: با اعمال مجدد تحریم‌های بیشتر در ماه نوامبر، خواسته آن‌ها مبنی بر تحمیل خواسته‌هایشان در کشورهای این منطقه را مختل کرده‌ایم. به گمانم با این تحریم‌های جدید، تاثیر سیاسی و اقتصادی در درون این کشور خواهیم گذاشت و این چیزی‌ است که ما می‌خواهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مشاور امنیت ملی آمریکا ادعا کرد: تصمیم رئیس‌جمهور (ترامپ) مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای (نقض برجام) تاثیر عمیقی بر روی ایران و کل منطقه گذاشت.

به گزارش ایسنا، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز در راستای کارآمد بودن سیاست خارجی کاخ سفید علیه ایران ادعا کرد: با اعمال مجدد تحریم‌های بیشتر در ماه نوامبر، خواسته آن‌ها مبنی بر تحمیل خواسته‌هایشان در کشورهای این منطقه را مختل کرده‌ایم. به گمانم با این تحریم‌های جدید، تاثیر سیاسی و اقتصادی در درون این کشور خواهیم گذاشت و این چیزی‌ است که ما می‌خواهیم.

بولتون گفت: ما خواهان تغییرات عمده در رفتار نظام و خود ایران هستیم. اگر آن‌ها متعهد نشوند، با عواقب بیشتری مواجه خواهند شد؛ چراکه ما تحریم‌های بیش‌تری برای اعمال کردن و راه‌های بیشتری برای اعمال حداکثر فشار خواهیم یافت.

نظرات بینندگان