arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

برانکو: «همتی» جواب انتقاد و تحقیرها را داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تمجید از «آدام همتی» بازیکن جوان تیمش، گفت: او با گل زیبایی که به ثمر رساند، جواب محکمی به انتقادها و تحقیرهایی دارد که از سوی برخی ها مطرح می شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«برانکو ایوانکوویچ» یکشنبه شب پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دیدار خانگی برابر سپیدرود رشت و صعود به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر، اظهار داشت: برای این برد خیلی اذیت شدیم و از رسیدن به سه امتیاز شادمان هستم. از ابتدا حمله کردیم و تنها سه امتیاز را می خواستیم و پاداش تلاش بازیکنان را در دقیقه آخر گرفتیم.
وی افزود: تبریک بزرگ به بازیکنان می گویم که بعد از انرژی زیادی که برابر الدحیل قطر گذاشتند، کار سختی مقابل سپید رود از لحاظ بدنی داشتند، اما خیلی زود به فرم ایده ال بازگشتند.امروز موقعیت های زیادی از دست دادیم و می توانستیم این بازی را خیلی زود با آرامش به پایان برسانیم.
وی در مورد اینکه چرا با وجود محرومیت پرسپولیس از جذ بازیکن در ابتدای فصل اعلام کرد که تیمش از فصل گذشته بهتر خواهد بود؟ پاسخ داد: «امید عالیشاه» و «احمد نوراللهی» که بازیکنان بزرگی هستند به تیم بازگشتند و کمک زیادی می کنند.البته در این بین انتظار دارم که «بشار رسن» عملکرد بهتری داشته باشد.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه جای بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده اند خالی است، ادامه داد: امروز «کمال کامیابی نیا» و «حسین ماهینی» را هم در اختیار نداشتیم.
برانکو در مورد دیدارهای دشوار بعدی برابر استقلال تهران در لیگ برتر و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: در شهرآورد هیچ بازیکنی خسته نخواهد بود.این یک بازی خاص است و مهمترین مساله این خواهد بود که با آرامش و شادی به استقبال حریف می رویم.
وی در مورد گل زیبایی که «آدام همتی» بازیکن جوان تیمش در دقیقه 90 به ثمر رساند، گفت: خیلی انتقادها بود و این جوان را تحقیر می کردند که به واسطه پدربزرگش که از بهترین بازیگران سینمای ایران است به تیم ما آمده، اما او امروز به خوبی نشان داد که لیاات بودن در پرسپولیس را دارد و جواب خیلی ها را داد.
برانکو در مورد بازی نکردن کامیابی نیا مقابل سپید رود، عنوان کرد: کمال بازیکنی است که شرایط هجومی خوبی به تیم می دهد، اما به خاطر سبک بازی خود در آستانه گرفتن اخطار است و او را از ابتدا به میدان نفرستادیم تا در آستانه شهرآورد، محروم نشود.
وی در مورد روش بازی سخت «کمال کامیابی نیا» و «سیدجلال حسینی» که اخظارهای زیادی دریافت می کنند، گفت: روش بازی پرسپولیس محکم است و حمله را از مین حریف آغاز می کنیم. باید بگویم که سیدجلال حسینی استادانه بازی می کند و رهبر پرسپولیس است.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهرآورد برای او مهمتر است یا دیدار برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا؟ گفت: برایم همواره دیدار پیش رو از همه مهمتر است.

نظرات بینندگان