arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

۴ شرط اصلی کی‌روش که پذیرفته شد

بالاخره و بعد از کش و قوس فراوان، کارلوس کی‌روش قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرد. این خبری بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال آن را به صورت رسمی اعلام کرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی ۴ شرط اصلی را برای تمدید قرارداد به فدراسیون ارائه کرده بود که مورد پذیرش قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بالاخره و بعد از کش و قوس فراوان، کارلوس کی‌روش قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرد. این خبری بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال آن را به صورت رسمی اعلام کرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی ۴ شرط اصلی را برای تمدید قرارداد به فدراسیون ارائه کرده بود که مورد پذیرش قرار گرفته است؛

١- استراتژی حمایت همه‌جانبه از تیم ملی و پشتیبانی فدراسیون از تیم ملی
٢- تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار‌های دوستانه و فراهم شدن امکانات برحسب رقیبان
٣- فدراسیون تعهد کند که حقوق بازیکنان و مربیان را حداکثر بعد از ۸ روز از تاریخ اعلام شده پرداخت کند.
٤ - فدراسیون تعهد داده بدون هیچ مشکلی مسأله بازیکنان سرباز تیم ملی حل شود.
البته گویا کی‌روش شرط پنجمی هم داشته که این موضوع توسط رئیس فدراسیون فوتبال اعلام نشد. اما جالب اینکه قبل از اینکه خبر رسمی تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی منتشر شود، روزنامه آس اسپانیا خبر داد مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کی‌روش برای هدایت تیم ملی این کشور وارد مذاکره شده‌اند و دوشنبه شب در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فیفا با او صحبت خواهند کرد!
دیروز مهدی تاج در حالی این خبر را اعلام کرد که ۲۴ ساعت قبل از آن جلسه‌ای مهم با سلطانی‌فر وزیر ورزش داشت. در این جلسه مباحث مهمی برای حمایت از تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا مطرح شد. تاج عنوان کرده که هزینه اردو‌ها و سفر‌های تیم ملی تا جام ملت‌ها، ۵/۵ میلیون دلار است که وزیر آن را تأیید و قبول کرده فعلاً ۲/۵ میلیون دلار را فراهم کند. نکته مهم اینکه، هزینه‌های فدراسیون و تیم ملی ٧٠ درصد ارزی و ٣٠ درصد ریالی برآورد شده است.

منبع: ایران

نظرات بینندگان