arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

بروجردی: آمریکا و اسراییل با منافقین درباره حمله تروریستی اهواز جلسه داشتند/ شناسایی دهها گروه تروریستی

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز و درباره دست‌های پشت پرده این جنایت گفت: با اعلام موضعی که یک مقام اماراتی انجام داد، کاملا از نقش برخی کشورهای منطقه از قبیل امارات و عربستان پرده‌برداری شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی هم در این زمینه کاملاً فعال بوده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در حادثه تروریستی اهواز کاملا فعال بوده‌اند و مدت‌هاست با منافقین و تجزیه‌طلبان جلسه مشترک دارند.

علاءالدین بروجردی با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز و درباره دست‌های پشت پرده این جنایت اظهار داشت: با اعلام موضعی که یک مقام اماراتی انجام داد، کاملا از نقش برخی کشورهای منطقه از قبیل امارات و عربستان پرده‌برداری شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی هم در این زمینه کاملاً فعال بوده‌اند.

وی افزود: مخصوصا از زمانی که ترامپ، پمپئو رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را به عنوان وزیر امور خارجه این کشور منصوب کرده، مدت‌هاست با گروهک‌های تروریستی از قبیل منافقین و تجزیه‌طلبان جلسات مشترک دارند و طراحی می‌کنند، بنابراین چالش امنیتی ما نسبت به گذشته جدی‌تر است و در عین حال، نمره موفقیت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما نیز بسیار بالاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ما طی این مدت دهها گروه اعزامی تروریستی از بیرون مرزها را شناسایی و دستگیر کرده‌اند و در همه جای دنیا از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی هم چنین حوادثی قابل وقوع است، البته وزارت امور خارجه ما حتما باید در زمینه برخورد با کشورهایی که از این قبیل گروهک های تروریستی حمایت می‌کنند، بسیار جدی عمل کند؛ همچنین سیاست و پاسخ ما نسبت به این قبیل حملات تروریستی قطعا سیاست «مشت آهنین» خواهد بود.

بروجردی خاطرنشان کرد: مشابه این مشت آهنین در اقدام اخیر سپاه پاسداران در پاسخ به گروهک کومله دیده شد که پاسخ جنایت آنها در مریوان را به خوبی دادند.

وی در خصوص ماهیت و میزان توانایی گروه های تروریستی تجزیه‌طلب مانند الاحوازیه در حادثه اخیر شهر اهواز تاکید کرد: این قبیل گروهک ها سال‌هاست که رجزخوانی می‌کنند و این چیز جدیدی نیست و در مقابل عظمت این نظام و ملت هم اساسا "هیچ" هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان