arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

سردار سلامی: واکنش‌‌مان به حادثه تروریستی اهواز "پشیمان‌کننده، نابودگر و ویرانگر" خواهد بود

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا و اسراییل تنها شکست‌خوردن را یاد گرفته‌اند، گفت: امروز حزب‌الله مقتدرانه رژیم صهیونیستی را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است. دشمنان نتوانستند نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام رسانده یا سوریه را تجزیه و نظام بشار اسد را سرنگون کنند؛ آن‌ها نتوانستند عراق را تجزیه و بر آن سیطره سیاسی پیدا کنند و این مهم به‌برکت گفتمان انقلاب اسلامی و هواداران انقلاب که آنجا بوده و خواهند بود، محقق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: به ملت ایران قول می‌دهیم که واکنش ما به این حادثه پشیمان‌کننده، ویران‌گر و نابودکننده باشد.

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی با بیان اینکه خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس ایران است،‌ اظهار داشت: امروز اهواز درخشان‌ترین شهر عالم روی زمین است؛ بیرق‌ها همچنان در اهتزاز است و قلب‌های مردمان این سرزمین سرشار از شوق و شور شده و دوباره به میدان آمدند. هیچ‌کس گمان نکند مردمانی که در هشت سال دوران باشکوه دفاع مقدس از غرش بمب‌ها، موشک‌ها و انفجار توپ‌ها نترسیدند و نلرزیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگران شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌حضور پرشور مردم در آئین تشییع شهدا و این دریای مواج اما بااطمینان، آرام و باصلابت‌، امروز آمده‌اند تا محاسبات دشمنان را به‌هم بزنند و این حضور معنادار نشان می‌دهد که معجزه خون شهدا؛ وحدت، یکپارچگی و دمیدن روح عاشورا در جامعه است.

وی با تصریح به اینکه "ما می‌دانیم کانون طراحی این توطئه‌ها کجاست"،‌ خاطرنشان کرد: آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی‌گناه می‌کشند هیچ حجتی ندارند؛ از آن‌ها سؤال می‌کنیم؛ به کدامین گناه این افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدید؟ آیا این مردمان موحد و خداپرست مگر کفار بودند؟

سردار سلامی با ابراز اینکه این جنایت هولناک پرده تزویر مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود را برداشت، گفت: ما امروز از چهره ریاکاران در جهان اسلام پرده برمی‌داریم. آن‌ها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب که سردسته آن‌ها رژیم سعودی است، می‌زنند‌، آیا می‌دانند تعداد زیادی از شهیدان از همین مردمان بودند؟ خون عرب، لر و فارس در‌ هم آمیخته شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با هشدار به حامیان تروریست‌ها و تأکید بر‌ اینکه "انتقام سختی از دشمنان می‌گیریم‌"، اضافه کرد: صهیونیست‌ها واکنش و انتقام ما را زمانی که دانشمندان‌مان را در خیابان‌ها ترور کردند، شهید الله‌دادی را در جولان به‌شهادت رساندند و در سایر صحنه‌ها، دیده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها تنها شکست‌خوردن را یاد گرفته‌اند، گفت: امروز حزب‌الله مقتدرانه رژیم صهیونیستی را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است. دشمنان نتوانستند نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام رسانده یا سوریه را تجزیه و نظام بشار اسد را سرنگون کنند؛ آن‌ها نتوانستند عراق را تجزیه و بر آن سیطره سیاسی پیدا کنند و این مهم به‌برکت گفتمان انقلاب اسلامی و هواداران انقلاب که آنجا بوده و خواهند بود، محقق شده است.

وی تصریح‌ کرد: آن‌ها که با شارژ اقتصادی و اعتقادی و تسلیحات، "تفرقه‌های خونی" را ایجاد می‌کنند و به‌دنبال تجزیه عراق هستند و مردمان این سرزمن را از نعمت زندگی امن محروم می‌کنند و در لبنان آتش تفرقه‌های خونین را برمی‌انگیزند، امروز به‌دنبال این هستند در این سرزمین نسخه‌های شکست‌خورده لبنان، سوریه و عراق را پیاده‌ساز‌ی کنند اما همه آنان در طول 10 سال گذشته شکست‌های سنگینی از مسلمانان خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: این‌ها تلاش دارند بین ملت مسلمان ایران و عراق جدایی ایجاد کنند اما با واکنش بسیار زیبای مردم عراق روبه‌رو می‌شوند و دوباره شکست می‌خورند. این‌ها قصد دارند این نسخه تفرقه را درون سرزمین ما پیاده کنند ولی ما به مقامات این کشورها هشدار می‌دهیم شما مسئول این اعمال هستید و عواقب آن را خواهید دید.

سردار سلامی با اعلام اینکه "به ملت ایران قول می‌دهیم که واکنش ما به این حادثه پشیمان‌کننده، ویران‌گر و نابودکننده باشد"، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بر کودکان این سرزمین بتازد و به تمام کسانی که پشت این ماجرا هستند، هشدار می‌دهیم.

نظرات بینندگان