arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس

در حادثه تروریستی اهواز سهل انگاری صورت گرفته است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت:سهل انگاری هایی قطعا وجود داشته است که مورد پیگرد و پیگیری قرار می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حادثه تروریستی اهواز سهل انگاری صورت گرفته استحشمت الله فلاحت پیشه شامگاه دوشنبه پس از حضور در نشست چهار ساعته شورای تامین استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  واقعیتی که وجود دارد و لازم است آن را مورد توجه قرار داد این است که شورای تامین استان و مسئولان اطلاعاتی ، عملیاتی و انتظامی در خوزستان تاکنون خلاهای امنیتی زیادی را پوشش داده اند و اقدامات ضد امنیتی را قبل از این که عملی شود را کشف و خنثی کرده اند.
وی افزود: حادثه تروریستی اهواز در خلایی شکل گرفت که قابلیت پیگیری دارد اما آن چیزی که می توان اطمینان داد این است که خون این شهدا پایمال نخواهد شد و خوزستان آرامتر از گذشته خواهد شد.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کمیسون امنیت ملی هم برای مسایل امنیتی خوزستان و هم مسایل توسعه ای خوزستان  جلسه ای با وزرا خواهیم داشت که نتیجه آن با توجه به شرایطی که خوزستان دارد در راستای ارتقای شاخصهای امنیتی و توسعه ای استان خواهد بود.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مساله وعده 15 هزار دلاری، اقامت و تابعیت به تروریست های اهوازی صحت دارد یا خیر پاسخی نداد.
صبح روز شنبه در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز پنج تروریست در یک حمله مسلحانه به سمت نظامیان و افراد عادی تیراندازی کردند که این اقدام منجر به شهادت 24 هموطن و مجروح شدن 68 نفر دیگر شد که از روز گذشته تاکنون 41 نفر از مجروحان از بیمارستان ها مرخص شدند.
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله تا بهشت آباد اهواز برگزار شد .
در این مراسم وزیران اطلاعات، دفاع ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور داشتند.

نظرات بینندگان