arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای موفقیت جف بیزوس تا مشکل جدید آیفون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مرورگر کروم با یک مشکل عجیب مواجه شده است. کاربران این مرورگر در بخش حریم خصوصی با مشکلاتی مواجه شده اند. یعنی با هر بار به روزرسانی به طور خودکار وارد حساب های کاربری خود می شوند. موضوعی که همیشه مثبت نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از کاربران آیفون می گویند رنگ ها در گوشی هایشان درست پس از به روز رسانی به نسخه  iOS 12 با مشکل مواجه شده است. این در حالی است که پیش از این نیز در مورد به روزرسانی این نسخه خطاهایی گزارش شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جف بیزوس یکی از چهره های موفق تجارت است. تجارتی که البته بر پایه تکنولوژی بنا نهاده شده است. اما این چهره سرشناس چگونه به موفقیت امروز خود رسیده است؟ این پرسشی است که پاسخش می تواند برای بسیاری از ما جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بریتانیا نوع جدیدی از هوش مصنوعی را طراحی کرده که می تواند ضمن اسکن زمین های جنگی، اقدام به بررسی وضعیت سربازان و ادوات جنگی دشمن کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک زن چینی تلاش کرد در قالب فیلمی مستند محدودیت های دولت چین در خصوص بیت کوین را دور زده و به مدت 21 روز بدون هیچ پول نقدی زندگی کند. موضوعی که حواشی جالبی به همراه داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ادغام اوبر و گرب برای دارا خسروشاهی چندان خوش یمن نبود و منجر به خسارتی 9.5 میلیون دلاری برای شرکت وی شد.علت این جریمه  ادغام هایی اعلام شده که به رقابت در سنگاپور آسیب می رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر سفری موسوم به TimePorter ویژه کاربران ساعت های هوشمند اپل است. این شارژر نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار مزیت هایی منحصر به فرد دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی
نظرات بینندگان