arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ جهانی هوش مصنوعی تا افزونه جدید موزیلا فایرفاکس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی روز به روز پیچیده تر می شود. تا جایی که دیگر نمی توان به راحتی تشخیص داد ایالات متحده چین را در گرد و غبارهای پشت سر خود رها می کند یا چینی ها هستند که آمریکایی ها را نقره داغ می کنند. بر همین اساس است که نشریه فارین پالیسی در مقاله ای به قلم مت چیس به بررسی این موضوع پرداخته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

افزونه جدید موزیلا  فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد نه تنها در انتخاب رمزهای عبور قوی تر عمل کنند، بلکه  می تواند نشان دهد سیستم ما در معرض خطر هک شدگی قرار دارد یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر از کاربران یا علاقه مندان به گروه خودروسازی پژو باشید، قطعا با مدل 504 این گروه خودروسازی آشنایی دارید. مدلی قدیمی که به نظر می رسد باز هم در تیررس نگاه طراحان این گروه خودروسازی قرار گرفته و آنان قصد دارند این خودرو را بازسازی کنند. بر همین اساس یک طرح مفهومی از خودرویی جدید موسوم به ای-لجند (e-Legend) معرف کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های مایکروسافت و شل برای توسعه هوش مصنوعی در میادین نفتی تلاش خواهند کرد. بخش عمده این تلاش ها بر افزیش امنیت متمرکز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینی آسانسورهای فضای ژاپن به فضا ارسال  خواهند شد. این موضوعی است که از سوی پژوهشگران ژاپنی مطرح شده و احتمالا به سرعت به ایده ای رقابتی در سراسر جهان تبدیل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا در سال 2016 یک طرح ویژه را به کاربران معرفی کرد. طرحی که بر اساس آن سقف هایی خورشیدی برای اهالی کالیفرنیا نصب می شد، اما با گذشت دو سال از این وعده هنوز خبری از سقف های مذکور نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان