arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷

نوزاد شش ماه در غسالخانه باغ رضوان ارومیه زنده شد

پیرو اخبار منتشرشده درباره زنده شدن نوزاد شش ماهه، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه خبر فوق را تایید کرد و گفت: نوزاد شش ماهه که شب قبل از ارجاع به باغ رضوان، فوت شده بود در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود . حجت الاسلام عابدینی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج، این نوزاد همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود اما دوباره زنده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوزاد شش ماه در غسالخانه باغ رضوان شهرداری ارومیه جان دوباره گرفت.

به گزارش ایسنا، پیرو اخبار منتشرشده درباره زنده شدن نوزاد شش ماهه، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه خبر فوق را تایید کرد و گفت: نوزاد شش ماهه که شب قبل از ارجاع به باغ رضوان، فوت شده بود در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود .

حجت الاسلام و المسلمین امیر عباس عابدینی در شرح ماجرا اظهار کرد: پدر فرزندان دوقلویی که هر دوی آنها فوت کرده بودند یک شب پس از فوت جهت غسل نوزادان و طی کردن روال تدفین به غسالخانه باغ رضوان ارومیه مراجعه کرده بود که متوجه می‌شود یکی از نوزادان فوت کرده در حین غسل دادن جان گرفت و گریه کرد.

وی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج، این نوزاد همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود اما دوباره زنده شد .

نظرات بینندگان