arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد؛

عبور از تحریم ها با مدیریت جهادی و بازگشت به فضای دوران دفاع مقدس

عزیزان ما در جهاد سازندگی بیش از ۵۴۰ هزار رزمنده داوطلب را رهسپار جبهه ها و بیش از سه هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچنین بیش از ۲۳ هزار جانباز و ۱۳۰۰ آزاده تقدیم نمودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت:در وضعیت فعلی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر ما مستولی شده امیدوارم بتوانیم با بازگشت به همان فضای مثبت و همدلی و همراهی دوران دفاع مقدس از این گردنه مهم به خوبی عبور کنیم و حتما این چنین خواهد شد.

به گزارش انتخاب، «محمدعلی جوادی» در سی‌امین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز پنجشنبه با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،معاون رئیس جمهور در امور مجلس،رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و مقامات کشوری و لشگری در سالن خوشه برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی که شرق و غرب را تحت تاثیر قرار داد، دانشجویان پیرو امام خمینی (ره) در دو جبهه مشغول خدمت شدند. بخشی سپاه را تأسیس کردند و بخش دیگری به تشکیل جهاد سازندگی پرداختند.

وی افزود: پس از تشکیل جهاد سازندگی و حادثه جنگ ظالمانه و تحمیلی، بخشی از این جوانان نقش پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ را با همراهی و پشتیبانی سپاه و ارتش بر عهده گرفتند.

جوادی با اشاره به این که مدیریت جهادی در این ایام شکل گرفت خاطرنشان کرد:این مدیریت دارای شاخص‌هایی همچون صفا، صممیت، اخلاق اسلامی،همدلی،همراهی،همگامی بود و مدیریت جمعی و مشارکت جمعی در آن روزها برقرار بوده و اغلب کارها به صورت شورایی اجرا می شد و آن مدیریت و روابط و افتخارات موجب توفیق در جنگ شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در وضعیت فعلی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر ما مستولی شده امیدوارم بتوانیم با بازگشت به همان فضای مثبت و همدلی و همراهی دوران دفاع مقدس از این گردنه مهم به خوبی عبور کنیم و حتما این چنین خواهد شد.

جوادی یادآور شد:عزیزان ما در جهاد سازندگی بیش از ۵۴۰ هزار رزمنده داوطلب را رهسپار جبهه ها و بیش از سه هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچنین بیش از ۲۳ هزار جانباز و ۱۳۰۰ آزاده تقدیم نمودند.

وی با بیان این که این مدال ها و افتخار تا پایان تاریخ بر تارک وزارت جهاد کشاورزی خواهد درخشید،اظهار امیدواری کرد برگزاری این گردهمایی،پاسدار و محافظ ارزش ها و فضایی که در ابتدای انقلاب و دوران جنگ بود،باشد زیرا حاکمیت این فضا کافی است که از همه بحران بگذریم.
نظرات بینندگان