arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

حضور ساندار پیچای در کنگره جدی شد

ماجرای حضور ساندار پیچای در کنگره جدی شده است. اما پرسش این است که قرار است وی در کنگره چه بگوید؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
ماجرای حضور ساندار پیچای در کنگره جدی شده است. اما پرسش این است که قرار است وی در کنگره چه بگوید؟
جمهوری خواهان درباره نحوه طبقه بندی جستجوها از پیچای سوالاتی دارند

از جمله مواردی که درباره گوگل مطرح شده تعصب علیه محافظه کاران است، اتهامی که گوگل آن را رد کرده است. علاوه بر این جلسه استماع دادرسی به مشکلاتی از جمله حریم خصوصی و موارد مرتبط با موتور جستجوی این شرکت در چین می پردازد. پیش از این گفته شده بود که گوگل در تلاش برای بازگشت به چین با ارائه یک موتور جستجوی ویژه سانسور شده است.

ساندار پیچای

جمهوری خواهان همچنین به دنبال پاسخ هایی از پیچای در مورد مسائلی مرتبط با نقض حقوق بشر و روش های طبقه بندی خبر ها و عقاید توسط این شرکت هستند. در ماه جاری میلادی جک دورسی مدیر عامل توییتر و شرلی سندبرگ مدیر عملیات فیسبوک در مقابل این کمیته حاضر شده بودند و درباره موضوعاتی از قبیل سانسور و دخالت در انتخابات اخیر آمریکا پاسخ داده بودند.

 
گوگل تلاش کرده بود مدیر امور حقوقی را به مجلس نمایندگان بفرستد

گوگل هم پیشنهاد فرستادن مدیر امور حقوقی را داده بود با این حال این پیشنهاد از سوی کمیسیون رد شد و گفته شد که تنها ساندار پیچای یا لری پیج، مدیر اجرایی آلفابت، شرکت مادر گوگل را می پذیرند. پیش از این در واشنگتن پیچای قرار ملاقاتی با رهبر دموکرات ها و مشاور اقتصادی کاخ سفید، «لری کودلا» گذاشته بود. در همین حال گزارش های قبلی اشاره به این موضوع داشتند که مقامات کاخ سفید به دنبال یک دستور اجرایی برای هدف قرار دادن شرکت های اینترنتی درباره مسائل متعصبانه هستند.

نظرات بینندگان