arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات های خدمتکار علی بابا تا مسواکی که جیغ می زند!

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

روبات های خدمتکار علی بابا وارد هتل های چین می شوند. این روبات ها کلیه خدمات رایج در هتل ها را به مسافران ارائه می دهند و البته دستورهای جدید کاربران را دریافت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو از مدلهای اینسایت و  آکورد خود را به علت نقص در دوربین های عقب فراخواند. این نقص از یک اشکال نرم افزاری ریشه می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودرو مفهومی موسوم به «Smart Forease » معرفی شد. محصولی که قرار است طی هفته آینده در نمایشگاه خودرو پاریس به شکل جامع تر برای علاقه مندان معرفی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که طرح هایی پراکنده و اطلاعاتی مختصر از پروژه بلندپروازانه دارا خسروشاهیمدیرعامل اوبر در فضای رسانه ها منتشر می شود. اما در خصوص اجرای این طرح حدس و گمان های متعددی مطرح می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار دوربین های هوشمند بسیار داغ است و هر روز مدل جدیدی از دوربین ها به بازار معرفی می شوند. در این میان دوربین جدید شرکت ال جی موسوم به LG 360  را می توان یکی از کاربردی ترین محصولات بازار دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مسواک زدن کودکان خردسال جزو دغدغه های اصلی والدین است. بسیاری از کودکان تمایلی به مسواک زدن ندارند و مرتب از این کار شانه خالی می کنند. اما اخیرا نوعی متفاوت از مسواک معرفی شده که فرایند مسواک زدن را برای کودکان لذت بخش می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان