arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

مانیتور جدید ال جی رونمایی شد

مانیتور جدید ال جی رونمایی شد. این مانیتور با هدف ارائه خدمات به علاقه مندان به بازی های کامپیوتری رونمایی شد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

قیمت مانیتورهای گیمینگ با قابلیت پشتیبانی از HDR به مرور در حال کاهش هستند. ال جی از مانیتور 32UK550-B رونمایی کرده که رزولوشن 3840 در 2160 یا به عبارتی 4K را ارائه می دهد و از استاندارد تصویر HDR10 پشتیبانی می کند.

ال جی ادعا کرده که مانیتور جدید 95 درصد از طیف رنگ های استاندارد DCI-P3 را پشتیبانی می کند و در عین حال با تکنولوژی فری سینک AMD و نرخ رفرش 60 هرتز سازگار است. بر اساس این فناوری پارگی تصویر در بازی ها به حداقل میزان ممکن کاهش می یابد. زمان پاسخ دهی مانیتور هم برای حالت خاکستری به خاکستری (G2G) معادل 4 میلی ثانیه است.

مانیتور 32UK550-B یک میلیارد رنگ (به طور دقیق تر 1.07 میلیارد) را نمایش می دهد و در کارخانه برای نمایش صحیح رنگ ها تنظیم شده است. پنل به کار رفته 31.5 اینچی و از نوع VA است. به همین دلیل قطعاً نمی توان انتظار زاویه دید مشابه با مانیتورهای با پنل IPS را داشت. یکی از دلایل قیمت ارزان نیز به همین پنل مرتبط است. به عنوان نمونه مانیتور 32 اینچی 4K و با پنل IPS ال جی با مدل 32UD99-W قیمتی 2 برابر دارد.

مانیتور 32UK550-B
 
 

میزان روشنایی مانیتور 32UK550-B تنها 300 نیت است که برای حداقل استانداردهای یک مانیتور HDR چندان کافی به نظر نمی رسد البته برای استفاده های معمول کفایت می کند. 2 درگاه HDMI به همراه یک درگاه دیسپلی پورت امکان اتصال تجهیزات به مانیتور را فراهم می کنند.

ظاهراً ال جی این مانیتور را در پاسخ به EW3270U از بنکیو معرفی کرده؛ مانیتوری 4K و به طور مشابه با پشتیبانی از HDR که قیمتی مشابه با محصول ال جی دارد.

تمامی اینها در حالی است که قیمتی تنها 500 دلاری دارد. با این حال از 19 مهر تنها در ژاپن عرضه می شود اما شاید در مناطق دیگری از جمله آمریکای شمالی و اروپا هم روانه بازار شود.

 

منبع: دیجیاتو 

برچسب ها: فناوری ، ال جی ، بازی
نظرات بینندگان