arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

سومین نامه رئیس FIFA به فدراسیون فوتبال ایران در خصوص بانوان

دهم اسفند ماه سال گذشته بود که جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.در این دیدار اینفانتینو خواستار حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران شد که رئیس‌جمهور این قول را داد تا مشکل به زودی حل شود. در این نشست که وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند توضیحاتی در مورد ساختار‌ها و مشکلات به رئیس فیفا ارائه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال سومین نامه را به فدراسیون فوتبال برای پیگیری ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ارسال کرد.

دهم اسفند ماه سال گذشته بود که جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار اینفانتینو خواستار حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران شد که رئیس‌جمهور این قول را داد تا مشکل به زودی حل شود. در این نشست که وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند توضیحاتی در مورد ساختار‌ها و مشکلات به رئیس فیفا ارائه شد.

با گذشت ۸ ماه از سفر رئیس فدراسیون فوتبال به تهران وی دو نامه برای پیگیری ورود بانوان و حل مشکلات زیر ساخت‌ها به فدراسیون فوتبال نوشت و سومین نامه هم چند روز پیش مجددا به فدراسیون فوتبال ارسال شد. اینفانتینو در نامه خود نوشته که تکلیف ورود بانوان به ورزشگاه‌ها چه شد و خواستار ارسال پاسخ از سوی فدراسیون فوتبال ایران شده است. وی چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اگر مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود دیگر به ایران سفر نخواهد کرد.

جیانی اینفانتیو در سفر خود به تهران دربی حساس پایتخت را هم از نزدیک تماشا کرد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان