arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح مهندس ایرانی برای خودروهای خودران تا جلسه ترامپ با مدیران سیلیکون ولی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برخی  گزارش ها از منابع داخلی کاخ سفید حکایت از آن دارند که دونالد ترامپ به زودی یک جلسه خصوصی با حضور مدیران غول های فناوری برگزار خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودرو مفهومی و جدید رنو موسوم به «EZ-Ultimo » محصولی است که اخیرا در جریان نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شده است. خودرویی که توجه بسیاری را به خود جذب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل با یک همگام سازی ویژه، امکانی را فراهم کرده که دانشجویان پرداخت های مختلف خود را به واسطه ساعت های هوشمند خود انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم هوشمند خودروهای جدید بی ام و راننده را زیر نظر خواهد گرفت. این سیستم که« System Traffic Jam Assistant» نام دارد، در خودروهای 2019 این شرکت معرفی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مطالعات اخیر ناسا نشان می دهد که سفر به مریخ می تواند ارتباط هایی با سرطان روده کوچک داشته باشد. این موضوع نگرانی های زیادی را در خصوص سلامت فضانوردان به ارمغان آورده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 تیم آسیایی فیسبوک به ستاد جدید  و عظیم این شرکت در سنگاپور نقل مکان خواهند کرد. چرا که این غول شبکه های اجتماعی قصد دارد امپراطوری خود را در منطقه آسیا گسترش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از مهندسان پیشین شرکت اپل در حال کار روی ساخت سیستم های اتوموبیل های خودرانهستند. این گروه کم هیاهو و بی حاشیه قرار است به زودی توجهات بسیاری را به خود جلب کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان