arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰

کفاشیان: حرکت پرسپولیسی ها شوخی بود!

وی در مورد حرکت بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: این حرکت یک شوخی بوده که البته یک شوخی زشتی در زمین بازی بوده است ولی این موضوع نباید به گونه ای شود که همه مسائل را بیاوریم سر فوتبال خراب کنیم و بخواهیم بگوییم که همه فوتبالیستها این گونه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به حرکت بازیکنان پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه این حرکت یک شوخی زشت بوده است، گفت: صدا و سیما مشکل به وجود آمده را بسیار بزرگ کرد و از یک "کاه، کوه ساخت"!

علی کفاشیان در حاشیه سفر به لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باشگاه‌های ما در راستای گسترش اخلاق مداری فعالیت و تلاش زیادی می کنند، اظهار داشت: در این رابطه کارهای فرهنگی زیادی در باشگاه‌ها صورت می گیرد.

حرکت بازیکنان پرسپولیس تنها یک "رفتار بد کوچک" بود

وی با بیان اینکه ما صدها مورد اخلاق مداری و رفتارهای ارزشمند را از سوی بازیکنان در فوتبال داشته‌ایم، افزود: متاسفانه این رفتارهای خوب توسط رسانه‌ها نشان داده نمی شود در حالیکه یک رفتار بد کوچک بازیکنان فوتبال از سوی رسانه‌ها سریع منتشر می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این در حالیست که در کشورهای دیگر مانند کره جنوبی رفتارهای خوب ورزشکاران را ده‌ها بار در رسانه‌های‌شان انتشار می دهند و اگر یک رفتار بد از سوی بازیکنان صورت گیرد در رسانه ها منعکس نمی شود.

کفاشیان ادامه داد: این موضوع یک ایراد به کل رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیماست.

حرکت پرسپولیسی‌ها شوخی بود!

وی در مورد حرکت بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: این حرکت یک شوخی بوده که البته یک شوخی زشتی در زمین بازی بوده است ولی این موضوع نباید به گونه ای شود که همه مسائل را بیاوریم سر فوتبال خراب کنیم و بخواهیم بگوییم که همه فوتبالیستها این گونه هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فوتبالیست‌هایی که این شوخی را انجام دادند در تمام طول بازی‌شان بچه‌های خیلی خوبی بودند که ما هیچ مشکلی از آنها ندیده‌ایم.

کفاشیان تصریح کرد: اگر شوخی زشتی هم از سوی این بازیکنان انجام شده است قطعا جریمه‌اش را خواهند داد و دیگر هم تکرار نمی شود.

وی ادامه داد: در عین حال نباید روند به گونه‌ای پیش برود که بیایند و این موضوع را خیلی بزرگ جلوه بدهند و همه هم بخواهند این بازیکنان را مجازات کنند.

کمیته انضباطی عجله نکند!

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظر من در خصوص جریمه نباید خیلی عجله کنند چرا که در حال حاضر همه تحت تاثیر جو قرار گرفته و هر کسی از خودش فتواهای سنگین می دهد!

کفاشیان یادآور شد: کمیته انضباطی نباید به هیچ عنوان عجله کند و باید سوابق و عملکرد ورزشکاران را مدنظر قرار دهد و مطابق با آن جریمه کند.

وی افزود: ولی اینکه بخواهیم این موضوع را خیلی بزرگ کنیم و هر کس برای خودش یک مجازاتی بتراشد و این بازیکنان را زیر فشار ببرد کار مناسبی نیست.

بازیکنان خاطی هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌اند

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بازیکنان خاطی پرسپولیس هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌اند، گفت: با این حال یک شوخی زشتی صورت گرفته که نباید زیاد به آن پرداخت.

صدا و سیما از کاه، کوه ساخت

کفاشیان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در این رابطه گفت: صدا و سیما مشکل به وجود آمده را بسیار بزرگ کرد و از یک "کاه، کوه ساخت"!

وی ادامه داد: طبق آیین نامه‌های فدراسیون برای شوخی‌های زشت مجازات تعیین شده داریم ولی نباید برای صدور حکم کمیته انضباطی را تحریک کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کمیته انضباطی نباید تحت تاثیر احساسات و جو موجود قرار گیرد چرا که اگر ورزشکاران ما کار زشتی انجام داده اند باید قاضی بنشیند و صحبت های افراد را بشنود و بر اساس آئین نامه ها تصمیم گیری کند.

بازیکنان را آنقدر سرزنش نکنید که نتوانند از خانه هم بیرون بیایند!

کفاشیان گفت: نباید اینگونه باشد که بازیکن ما که هیچ سابقه زشت و بدی نداشته است را از همه مسائل محروم کنیم و آن قدر او را سرزنش کنیم که دیگر نتواند از خانه خود هم بیرون آید.

وی تصریح کرد: ما این کار را تایید نمی کنیم و توصیه می کنیم به صدا و سیما که کارهای خوبی را که در زمین فوتبال انجام می شود هم اگر مورد تاییدشان بود نشان دهند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
a.s
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
60
21
لطفا دیگه جنابعالی سکوت اختیار کنید... با ان فدراسیون!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
9
147
اگرفردوسی پوردربرنامه90مسله رااین قدرکش نمی داداکثرمردم اصلامتوجه موضوع نشده بودند
نظرات بینندگان