arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۰۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

اولین واکنش ولایتی به اخراج فائزه و فاطمه هاشمی از دانشگاه آزاد: کسی که اعتقادات مردم و ارزش های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد ندارد

رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد در مورد نقش دانشگاه آزاد در تربیت جوانان و دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد باید دانشجویانی متخصص، متدین، احیا کننده ارزش‌های انقلاب و اسلام را تربیت کند و بی تردید کسی که اعتقادات مردم و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد نخواهد داشت و لذا در مورد مسائل اعتقادی و اسلامی با کسی تعارف نداریم و در این جهت گزینش و ارزشیابی در خط مقدم قرار دارند و در این زمینه باید اهتمام جدی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس هیات امناء و موسس دانشگاه آزاد گفت: بی تردید کسی که اعتقادات مردم و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد نخواهد داشت و در مورد مسائل اعتقادی و اسلامی با کسی تعارف نداریم و در این جهت گزینش و ارزشیابی در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیات امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در همایش مدیران استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که آموزش عالی باید بر اساس اصول و ارزش‌های اسلامی، دینی و منطبق بر دیدگاه‌های انقلاب و مقام معظم رهبری پیش رود، گفت: باید دانشگاهی داشته باشیم که منطبق بر دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران باشد و نباید در این زمینه تعارف کرد و باید دانشگاهی اسلامی و دینی داشته باشیم هر چند که بعد از انقلاب دانشگاه‌ها در شرایط به مراتب بهتری قرار گرفته اند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه یک نیاز بزرگ در جهان اسلام به وجود آمد و نقش بسیار ارزشمندی هم در آموزش عالی کشور دارد که با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار دانشجو توانسته نیاز مردم به آموزش عالی را تکمیل و تامین کند.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با تاکید بر این که جوانان سرمایه‌های مهم نظام هستند، تصریح کرد: این دانشگاه باعث شد که نسل مومن و انقلابی کمتر برای تحصیل به خارج از کشور بروند بنابراین باید برای رشد و ارتقاء آن تمام همت را به کار برد.


ولایتی در مورد نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت جوانان و دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید دانشجویانی متخصص، متدین، احیا کننده ارزش‌های انقلاب و اسلام را تربیت کند و بی تردید کسی که اعتقادات مردم و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد نخواهد داشت و لذا در مورد مسائل اعتقادی و اسلامی با کسی تعارف نداریم و در این جهت گزینش و ارزشیابی در خط مقدم قرار دارند و در این زمینه باید اهتمام جدی داشت.


وی با تاکید بر این که آرزوی ما این است که دانشگاه آزاد به بالاترین جایگاه علمی، دینی و اسلامی برسد، افزود: مقابله با ترویج ارزش‌های ضد اسلامی و انقلابی بسیار مهم است و امیدواریم روزی دانشگاه پرچم دار علم، عمل و ارزش‌های دینی، اسلامی و اعتقادی باشد.


ولایتی در ادامه سخنان خود به اهمیت قضاوت و داوری پرداخت و تصریح کرد: باید با عدالت رفتار شود، ضمن آن که موضوعات برای شما باید بر اساس مدارک و مستندات و نه قضاوت شخصی و احتمالی به اثبات برسد و بی تردید باید آبروی مومن حفظ شود، چرا که آبروی مومن از هر چیزی مقدس‌تر است و در این مورد گزینش نقش بسیار مهمی دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
گفتن حق بر اعتقادات ملت می افزاید !؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
این ادعا از ولایتی که با دهها ‍بست خود در معرض زیر سوال بردن اصول انقلاب است خنده دار است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
هاشمي روحت شاد
ناشناس
|
Australia
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
ظاهرا منظور ایشان از "ارزش‌های انقلاب" زندگی در ویلاهای 1000 متری در شمال تهران است!!!
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خوب...خوب....من همین الان متوجه شدم که معنی "آزاد" را تا بحال اشتباه فهمیده بودم!!
نظرات بینندگان