arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

دستیار گوگل به روزرسانی شد / امکان ارائه خدمات به کاربران اوبر و لیفت / تعیین و مقایسه هزینه سرویس ها

دستیار گوگل موسوم به «Google Assistant»، به کاربران در انتخاب اوبر و لیفت کمک می کند. درواقع این دستیار، قیمت ها و زمان های دسترسی به خدمات این 2 را ارائه می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دستیار گوگل موسوم به «Google Assistant»، به کاربران در انتخاب اوبر و لیفت کمک می کند. درواقع این دستیار، قیمت ها و زمان های دسترسی به خدمات این 2 را ارائه می دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید انتخابی آگاهانه را انجام دهید. دستیار گوگل نقشی فعال در کمک به افراد برای برخورداری از خدمات مختلف ایفا خواهد کرد. شما می توانید از طریق این دستیار به سرعت برترین مسیرهای رسیدن به فرودگاه، یا یک رستوران محلی را بپرسید.

سپس، شما زمان و قیمت های انتظار را  مقایسه خواهید کرد و اگر یک سرویس را انتخاب کنید، گوگل شما را به آن برنامه می برد تا تراکنش را تمام کند.

البته در حال حاضر این سرویس محدودیت هایی دارد. یعنی تنها به زبان انگلیسی در دسترس است، اما با 18 سرویس مختلف همگام می شود.این سرویس در دستگاه های مختلف شرکت اپل و تمامی دستگاه های اندرویدی کار خواهد کرد، اما کاربران آیفون باید مطمئن شوند که دستیار گوگل و نقشه های آن برای استفاده از این ویژگی نصب شده اند.

شما می توانید این ویژگی را با بلندگو های هوشمند مانند صفحه اصلی گوگل نیز فعال کنید. متاسفانه، این ویژگی هنوز برای نمایشگرهای هوشمند گوگل مانند نمایشگر هوشمند  لنوو در دسترس نیست. اما گوگل اعلام کرده انتظار دارد آن را به زودی به پلتفرم خود اضافه کند.

ایده اصلی این سرویس این است که به شما اطلاعات کافی بدهد تا بتوانید به سهولت بین برنامه های مختلف خود حرکت کنید. دیدن قیمت ها و زمان انتظار روی صفحه نمایش بسیار مفید است.

نظرات بینندگان