arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

معاون روحانی: قیمت دلار به زیر ۷ هزار تومان می‌رسد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که قیمت ارز باید بە زیر هفت هزار تومان برسد. انصاری اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایطی سیاست های جدید کشور را اجرایی کرد که به دلیل تحریمهای آمریکا و کارشکنی و فشارهای متحدانش که از سال ۸۹ علیه کشورمان وضع شده بود، شرایط اقتصادی ویژەایی داشت و ایران در سال های ۹۱ و ۹۲ رشد اقتصادی منفی را تجربه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که قیمت ارز باید بە زیر هفت هزار تومان برسد.

انصاری پنجشنبه ۱۲ مهرماه در جلسە شورای اداری کردستان اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایطی سیاست های جدید کشور را اجرایی کرد که به دلیل تحریمهای آمریکا و کارشکنی و فشارهای متحدانش که از سال ۸۹ علیه کشورمان وضع شده بود، شرایط اقتصادی ویژەایی داشت و ایران در سال های ۹۱ و ۹۲ رشد اقتصادی منفی را تجربه کرد.

وی افزود: در شهریور ماه سال ۹۲ همزمان با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی، نرخ تورم ۳۲ درصد بود و انتقال منابع مالی برای تهیه و فروش محصولات و حتی کالاهای اساسی بە سختی انجام می شد.

انصاری گفت: بعد از برجام و با توافقات ۱+۵ و تنش زدایی در روابط بین المللی برای کاستن فشار تحریم ها و تغییر سیاست های داخلی در راستای کاهش نرخ تورم و رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی، آثار رشد اقتصادی و بهبود وضعیت کشور نمایان شد.

بە گفتە انصاری از سال ۹۳ به بعد رشد اقتصادی کشور روند مثبت و در سال ۹۵ بالاترین نرخ رشد را در کشور داشتیم و این روند بە گونەای پیشرفت کە در سال ۹۶، ۷۹۰ هزار فرصت شغلی در کشور بوجود آمدە است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
لابد الان تورم 4 درصده ؟ الانم بالاتر از اون 32 درصده ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
مثلا الان منت سرمان می گذارید ؟
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ایشون حالشون خوب نبوده یک چیزی همینجور پراکندند جدی نگیرید
نظرات بینندگان