arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

ترامپ: در مسابقه بوکس، پوتین را شکست می‌دهم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که در مسابقه بوکس با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نوشته روزنامه اکسپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در جریان سخنرانی در تجمع تحت شعار "آمریکا را دوباره عظمت ببخشیم" در مینه سوتا آمریکا مطرح کرد.

او این تجمع را با انگیزه جلب حمایت از کاندیداهای مورد نظرش برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره در ماه آینده میلادی برگزار کرد.

او در این تجمع که درعین حال با محوریت مخالفت با رسانه‌های جریان اصلی یا به قول ترامپ رسانه‌های اخبار دروغ برگزار می‌شود مدعی شد که در مسابقه بوکس با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عملکردی خیلی خوب خواهد داشت.

ترامپ با اشاره به نحوه پرداختن رسانه‌ها به خودش و همچنین رویکرد او در قبال ولادیمیر پوتین گفت: آنها می‌خواهند که من وارد یک مسابقه بوکس با پوتین شوم و من فکر می‌کنم که در این مسابقه خیلی خوب کار خواهم کرد.

بعد از طرح این صحبت از سوی ترامپ جمعیت حاضران به تشویق او پرداختند.

 ترامپ در ادامه رسانه‌های "اخبار دروغ" را مورد خطاب قرار داد و گفت: آنها برمی‌گردند و می‌گویند او (ترامپ) نسبت به روسیه خیلی خوش رفتار است، خیلی خوش رفتار است! در قبال کره شمالی آنها می‌گویند او خیلی سرسخت است، خیلی سرسخت است! بگذارید به شما بگویم اگر من نسبت به روسیه هم واقعا سرسخت بودم، آنها برمی‌گشتند و می‌گفتند او بیش از حد سرسخت است بیش از حد سرسخت است! من به شما می‌گویم که این افراد دیوانه هستند. آنها قلابی هستند.

ترامپ چند وقت پیش در کنفرانس خبری با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از محکوم کردن روسیه به دلیل ادعای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا سر باز زد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان