arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

نایب رئیس شورای شهر تهران: مدیر روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است

سید ابراهیم امینی گفت: برنامه‌ای که روز گذشته در گرامیداشت روز تهران از سوی شهرداری تهران برگزار شد، دور از شان مردم و مدیریت شهری بود و ما به اینگونه برنامه‌ریزی اعتراض داریم و در واقع رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است چرا که برنامه روز تهران را نه در تالار‌های شهر تهران بلکه در سالن اقتصاد و امور دارایی برگزار کرده است. مدیریت شهری تالار‌های باشکوه ازجمله سالن همایش برج میلاد را دارد و به حق روز تهران باید در نماد تهران و باشکوه تمام‌تر برگزار می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نایب رئیس شورای شهر تهران نسبت به عملکرد معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مراسم گرامیداشت روز تهران انتقاد و گلایه کرد و گفت:مدیر روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز شاغل بانک مرکزی است.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم امینی در جریان نودودومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ۱۴ مهرماه اظهار کرد: در اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۴ مهر ماه ۱۲۸۶، شهر تهران به عنوان دارالخلافه معرفی شد که از آن تاریخ تهران به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد و لذا روز ۱۴ مهر ماه به عنوان روز تهران در تقویم ثبت شده است.

وی تصریح کرد: انتظاری که از مدیریت شهری داشتیم این بود که در روز تهران که فرصت مناسبی برای معرفی تهران، انتظارات و مطالبات محلی از دولت ملی بود، اقدامات موثرتری انجام می‌داد و از این فرصت به نحو مطلوب‌تر استفاده می‌کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: این روز فرصتی بود که شهروندان با مسئولان محلی مشکلاتشان را مطرح کنند و ما بتوانیم از مشارکت آن‌ها به نحو مطلوب‌تری استفاده کنیم و بایستی از این روز به نحو مطلوب‌تر استفاده می‌کردیم، اما این فرصت امسال از دست رفت.

امینی گفت: برنامه‌ای که روز گذشته در گرامیداشت روز تهران از سوی شهرداری تهران برگزار شد، دور از شان مردم و مدیریت شهری بود و ما به اینگونه برنامه‌ریزی اعتراض داریم و در واقع رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است چرا که برنامه روز تهران را نه در تالار‌های شهر تهران بلکه در سالن اقتصاد و امور دارایی برگزار کرده است. مدیریت شهری تالار‌های باشکوه ازجمله سالن همایش برج میلاد را دارد و به حق روز تهران باید در نماد تهران و باشکوه تمام‌تر برگزار می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه ضمن انتقاد به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: این معاونت بودجه قابل توجهی را در حوزه فرهنگی دارد و باید پاسخگو باشد که این بودجه را چگونه هزینه می‌کند و برای روز گذشته چه هزینه‌ای را کرده است؟

امینی با طرح این پرسش که آیا منطقی نبود آیین گرامیداشت روز تهران با حضور شهروندان و شخصیت‌های ملی برگزار شود افزود: آیا واقعا معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با این همه گستردگی و بودجه کلان از برگزاری یک آیین عاجز و ناتوان بود که اگر پاسخ مثبت است چه بهتر بود که این برنامه را برون‌سپاری می‌کرد.

وی در پایان از هیئت رئیسه شورای شهر تهران خواست تا معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از عملکرد خود را در روز تهران در صحن علنی شورا به اطلاع اعضا و شهروندان تهرانی برساند.

نظرات بینندگان