arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

پردازنده های جدید اینتل رونمایی شدند

اینتل از جدیدترین پردازنده های خود رونمایی کرد. پردازنده هایی که بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از انها بودند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

اینتل از جدیدترین پردازنده های خود رونمایی کرد. پردازنده هایی که بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از انها بودند. 

یکی از پردازنده های معرفی شده طی رویداد پاییزه اینتل Core i9-9900K است که به گفته کمپانی سازنده بهترین پردازنده گیمینگ جهان محسوب می شود.

Core i9-9900K میزبان ۸ هسته پردازشی و ۱۶ ترد منطقی بوده و فرکانس پایه آن روی ۳.۶ گیگاهرتز تنظیم شده است. همانطور که می دانید حرف K نشان دهنده آنلاک و قابل اورکلاک بودن پردازنده تا فرکانس ۵ گیگاهرتز است. پردازنده های نسل نهماین کمپانی در کنار خانواده Core i9 از نسل نهم مدل های Core i5 و Core i7 نیز رونمایی کرده است. پردازنده i7-9700K از ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی بهره می برد که فرکانس پایه ۳.۶ گیگاهرتز و توربوی ۴.۹ گیگاهرتزی را برای آن به ارمغان می آورد. در نهایت نوبت به  i5-9600K می رسد که با بهره بردن از ۶ هسته و ۶ رشته پردازشی فرکانس پایه ۳.۷ گیگاهرتز و ۴.۶ گیگاهرتز توربو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پیش فروش پردازنده های نسل نهم اینتل از امروز شروع شده و از ۲۷ مهرماه روانه بازار خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این پردازنده ها نسبت به سری Core X مقرون به صرفه تر بوده و برای مدل های i7-9700K، i9-9900K و i5-9600K به ترتیب برابر با ۴۸۸، ۳۷۳ و ۲۶۲ دلار است.

 

اینتل کاربران حرفه ای تر را نیز فراموش نکرده و از پردازنده های به روز شده Core i7 و  Core i9 سری Core X نیز رونمایی کرده است. پردازنده Core i9-9980XE با ۱۸ هسته و ۳۶ رشته پردازشی، حداکثر فرکانس ۴.۵ گیگاهرتز را به ارمغان آورده و ۱۹۷۹ دلار قیمت دارد.

این خانواده شامل پنج مدل دیگر از سری Core i9 است که از i9-9960X با ۱۶ هسته و ۳۲ رشته پردازشی و قیمت ۱۶۸۴ دلار تا i9-9820X با ۱۰ هسته و ۲۰ رشته پردازشی و نرخ ۸۸۹ دلار را شامل می شود. پردازنده i7-9800X با ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی نیز ۵۸۹ دلار آب می خورد.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: پردازنده ، اینتل ، فناوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
الان قیمتش اندازه یک ساینا است
نظرات بینندگان