arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

گوگل اسلاید به روز رسانی شد / امکان تایپ خودکار اصوات در هنگام ارائه کنفرانس

گوگل اسلاید یک ویژگی جدید را در آخرین به روز رسانی خود ارائه کرده است. این به روزرسانی برای کمک به افرادی که مشکل شنوایی دارند طراحی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گوگل اسلاید یک ویژگی جدید را در آخرین به روز رسانی خود ارائه کرده است. این به روزرسانی برای کمک به افرادی که مشکل شنوایی دارند طراحی شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، گوگل با اضافه کردن زیرمجموعه های خودکار به گوگل اسلاید، یک به روزرسانی جالب ر به کاربران هدیه داد.

 

این ویژگی که از این هفته آغاز می شود، با دسترسی به میکروفون کامپیوتر شما،؛ همزمان با انتخاب آنچه که در طی یک ارائه  مطرح می کنید سخنانتان را زیرنویس می کند.

گوگل اعلام کرده است که اسلایدها دارای قابلیت تعویض هستند. بر اساس اطلاعات گوگل، نوشتن لغات می تواند نه تنها برای افرادی که دارای اختلالات شنوایی هستند مفید باشد، بلکه برای مخاطبانی که  در یک اتاق پر سر و صدا حضور دارند نیز مفید است.

افزون بر این ها شرکت گوگل در توضیح این محصول گفت: این ویژگی برای زمانی که صدایتان بلند نیست یا با وضوح پخش نمی شود کاربردی است.

 

برای فعال کردن این ویژگی، وقتی که شروع به ارائه می کنید، روی دکمه "CC" در کادر اعلان های برنامه کلیک کنید. شما می توانید از میانبرهای صفحه کلید نیز استفاده کنید که عبارتند از Command + Shift + C در Mac و Ctrl + Shift + C در سیستم عامل Chrome / Windows.

این ویژگی فعلا برای کاربران انگلیسی زبان در دسترس است و تتها با مرورگر کروم در لپ تاپ یا دسکتاپ قابل دسترسی است. گوگل می گوید که در آینده این ویژگی را در کشورهای بیشتر و زبان های دیگر گسترش می دهد.

نظرات بینندگان