arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

 همسر کیم کارداشیان با ترامپ و دامادش ملاقات می کند

برخی از گزارش های منتشر شده از سوی مقامات کاخ سفید حکایت از آن دارند که به زودی کانیه وست هنرمند سیاه پوست آمریکایی و همسر کیم کارداشیان، با  ترامپ و جرد کوشنر ملاقات می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از گزارش های منتشر شده از سوی مقامات کاخ سفید حکایت از آن دارند که به زودی کانیه وست هنرمند سیاه پوست آمریکایی و همسر کیم کارداشیان، با  ترامپ و جرد کوشنر ملاقات می کند.

به گزارش سرویس خواندنی های اننخاب، پیش بینی می شود این دیدار Westروز پنجشنبه انجام شود. گفته می شود وست با هدف صحبت در مورد فرصت های شغلی زندانیان پس از آزادی در این گفتگو شرکت خواهد کرد. درواقع وست قصد دارد نیاز به اصلاح برخی قوانین قضایی را به ترامپ و پسرش یاداوری کند.

وست، یکی از طرفداران سرسخت ترامپ است. او در تور کنسرت های خود در زمان نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری 2016 به شکلی آشکار از ترامپ حمایت کرد.

جالب است بدانید کیم کارداشیان همسر کانیه وست نیز دیدارهایی متعدد با ترامپ داشته و مدتی پیش نیز برای لغو مجازات یک مادربزرگ 63 ساله نزد ترامپ پادرمیانی کرد.

افزون بر این ها احتمالا وست در مورد فرصت های شغلی در شیکاگو سخن خواهد گفن. این هنرمند، تهیه کننده و طراح از زمان انتخابات سال 2016 تا کنون در کنار ترامپ ایستاده است و حتی اخیرا در برنامه تلویزیونی "شنبه شب زنده"  در حالی حضور پیدا کرد که کلاهی حاوی شعار انتخاباتی ترامپ(بازگرداندن آمریکا به بزرگ ترین قدرت جهان) را بر سر گذاشته بود . وست به علت همین حمایت های متعدد خود از ترامپ در برخی از محافل هنری آماج انتقاد همکارانش است.

 

مشخص نیست که آیا ترامپ و وست می توانند نتایجی از جلسه خود به ویژه در مورد حقوق زندانیان بگیرند یا خیر، به خصوص با توجه به این که پیش از این نیز برخی مقامات برای اصلاح قوانین تلاش کردند و نتیجه ای نگرفتند.

 

نظرات بینندگان