arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

خواب های طلایی دارا خسروشاهی برای اوبر تعبیر می شود؟  / تلاش برای عرضه اولیه عمومی سهام شرکت تا سال 2019

دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر اعلام کرده که قصد دارد تمام تلاش خود را به کار ببندد تا همزمان با فرارسیدن سال 2019 اقدام به عرضه اولیه عمومی سهام اوبر (IPO) کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر اعلام کرده که قصد دارد تمام تلاش خود را به کار ببندد تا همزمان با فرارسیدن سال 2019 اقدام به عرضه اولیه عمومی سهام اوبر (IPO) کند.

 به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر، از اوت 2017 رهبری این شرکت را برعهده گرفت و از لحظه پذیرش این مقام نشان داد که قرار نیست در برابر مشکلات سر خم کند و هدفی جز پیشرفت اوبر ندارد.

بر همین اساس است که وی اعلام کرد قصد دارد  یک روز خیابان ها و جاده های سراسر جهان را به تسخیر اوبر در آورد. وی در این خصوص گفت:" ما اکنون کمتر از 1 درصد از مایل ها جاده جهان را پیموده ایم و من فکر می کنم باید این رقم را به حداقل 30 تا 40 درصد برسانیم.

خسروشاهی در ماه اوت سال 2017 پس از سال ها اقدامات اشتباه و ضعیف مدیرعامل پیشین اوبر و اخراج او به مقام مدیریت اوبر رسید. خسروشاهی در خصوص فعالیت های جدید اوبر گفت: "از این پس تمرکز خود را روی پیشرفت مبتنی بر حرکت می گذاریم و تلاش داریم بیش از هر چیز روی بهبود وضعیت رانندگان متمرکز شویم. بر این اساس قصد داریم یک فرهنگ سازمانی و ایمنی برای مسافران و رانندگان ایجاد کنیم."

خسروشاهی گفت: "امسال ما قصد داریم کارت امتیازی ایمنی را صادر کنیم. این روش به طور کلی در پلتفرم ما لازم به نظر می رسد و  اساسا آمار های ایمنی را کنترل خواهد کرد. "

در حال حاضراوبر میلیون ها مسافر و مواد غذایی را در حدود 70 کشور جا به جا می کند. در ماه آوریل اوبر سامانه دوچرخه اجاره ای را خریداری کرد و اسکوترهای الکتریکی را به آن افزود. اوبر هم اکنون با رکورد 72 میلیارد دلار  بالاترین ارزش سرمایه گذاری شرکت های خصوصی در جهان را داراست.  

 

نظرات بینندگان