arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۱۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

پلیس فتا: متهم «سکه ثامن» قصد داشت از دبی به کانادا فرار کند؛ او تعطیلات تاسوعا وعاشورا را برای فرار انتخاب کرده بود / فردی در این سایت، با ١٠٠ میلیون سرمایه گذاری در ۳ ماه، ۷ میلیارد تومان سود کرد / نهایت تراکنش سکه ثامن ١٧٠٠ میلیارد تومان بود / تعداد شاکی‌ها ١٧٠٠ نفر است؛ بیشتر آن‌ها از تهران، مشهد، اصفهان و تبریز هستند

رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی (ناجا) با کذب خواندن ادعای قصد بازگشت متهم سکه ثامن گفت: این متهم با برنامه ریزی قبلی بیست و سوم شهریور به دبی و از آنجا به کشور دیگر رفت و با دو شرکتی که در کانادا ثبت کرده بود، قصد رفتن به این کشور را داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی (ناجا) با کذب خواندن ادعای قصد بازگشت متهم سکه ثامن گفت: این متهم با برنامه ریزی قبلی بیست و سوم شهریور به دبی و از آنجا به کشور دیگر رفت و با دو شرکتی که در کانادا ثبت کرده بود، قصد رفتن به این کشور را داشت. او همچنین گفت: این فرد حتی پس از دستگیری اعلام کرد که زمان فرارش از کشور را طوری برنامه ریزی کرده بود که کشور درگیر تعطیلات تاسوعا وعاشورای حسینی باشد.‌

به گزارش «انتخاب»، سردار کمال هادیان فر روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای برای گزارش بیشتر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده است و با توجه به بحث روز، موضوع سایت سکه ثامن را مطرح می‌کنم.

به نوشته ایرنا، وی ادامه داد: این شرکت به مدت ۲ سال با مجوز اتحادیه طلا و جواهر شهرستان بناب فعالیت می‌کرد؛ ابتدا فعالیت این شرکت در زمینه طلای خرد بود و خواست به صورت مجازی تبادل سکه انجام دهد درحالی که سکه و طلایی تبادل نمی‌شد.

۳۵ هزار نفر عضو سایت سکه ثامن بودند
رئیس پلیس فتا گفت: هزار نفر عضو سایت و کانال سکه ثامن شدند که ۶ هزار نفر دارای تراکنش مالی بودند و متهم با ایجاد ظرفیت تراکنش سیگنال ها، افراد سرمایه گذار را موفق و الگو محسوب می‌کرد.

وی افزود: فردی بود که ١٠٠ میلیون تومان سرمایه گذاری کرد و کمتر از سه ماه هفت میلیارد تومان سود دریافت کرد.

سردار هادیان فر با کذب خواندن ادعای اعداد نجومی، بیان آن را توسط افراد ضد انقلاب خواند و گفت: ١٧٠٠ میلیارد تومان نهایت تراکنش سکه ثامن بود.

به گفته وی، کل افرادی که تاکنون به عنوان شاکی به مراجع قضایی و پلیس مراجعه کرده اند، ١٧٠٠ نفر با مبلغ ١٠ میلیون تا ١٠ میلیارد تومان است که عمده موضوعات در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز اتفاق افتاد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
از نام شرکتش اول روز معلوم بود که کلاه بردار است اگر رمز گشایی کنید.پر گاس ایلین.یعنی به نام همسر یا دختر خود اسم این شرکت را پایه گذاری کرده تخت گاز آیلین!شاید هم منظورش چشم های درشت خود را گفته مثل ایلین دختر ویگن خواننده درشت است.به هر صورت منظورش پر گاز به جلو رفتن و مال مردم را بالا کشیدن و فرار برود کانادا.خخ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
از اولین اختلاس گر تاریخ انقلاب که به یمن روابط جان بدر برد تقدیر شود ایشان و مرحوم ف خ فقط 123 میلیارد جمعا" اختلاس کردند و یک کشته هم دادند که رکوردی تکرار نشدنی است. به بالاترین رکورد چپاول تا کنون و نیز رکورد شکنی در هر سال سیمرغ بلورین اختلاس در سالن همایش های صدا و سیما بدهید و نامشان را جزو شخصیت های ماندگار ثبت کنید با ب.ز و م ش ز و ف ه شروع کنید.اختلاس افشا نشده 11000 میلیرادی که به جد در حال افزایش ثروت است نیز سیمرغ قسر در رفتن بدهید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
محاسن کم پشت و انکارد شده و مظلومیتی در چهره دارد که به عملکردش نمی آید در کل قضیه می لنگد.
نظرات بینندگان