arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

خریدی حرفه ای با فولاد ایرانیان

به لطف فراگیر شدن دنیای ارتباطات و تکنولوژی شاهد این هستیم که تهیه ملزومات مورد نیاز اعم از اشخاص – شرکت ها – سازمان ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی و صرف وقت و هزینه اضافی را ندارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خریدی حرفه ای , با فولاد ایرانیان

گذشت آن ایام که خرید هر محصولی بازدید و حضور فیزیکی را لازمه کار می کرد با گذشت زمان و ارتقاع علم و تکنولوژی شاهد این موضوع هستیم که میتوان خرید ملزومات خود را به بهترین شکل ممکن با کمترین سطح برخورد و بیشترین راندمان کاری انجام داد .

به لطف فراگیر شدن دنیای ارتباطات و تکنولوژی شاهد این هستیم که تهیه ملزومات مورد نیاز اعم از اشخاص – شرکت ها – سازمان ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی و صرف وقت و هزینه اضافی را ندارد .

در دنیای آهن آلات نیز ما شاهد این موضوع هستیم که روند معاملات و خرید ها دیگر به شکل قدیم و سنتی خود نبوده و این معاملات به صورت آنلاین و خیلی سریع و کارآمد صورت میپذیرد .

آهن و فولاد این محصول حیاتی کشور که قدمتی چند هزار ساله را دارد از واجبات دنیای امروزی حتی آینده ای بسیار دور خواهد بود از جمله کاربرد های آهن و فولاد میتوان به ساخت مصنوعات فلزی و سوله های کاری ساختمان ها , برج ها, سازه ها ,میتوان نام برد.

شرکت فولاد ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جهت همگام شدن با دنیای ارتباطات معاملات خود را به صورت آنلاین و بسیار سریع انجام میدهد شرکت فولاد ایرانیان با داشتن کادری مجرب جهت تامین انواع آهن آلات نظیر ورق – پروفیل – نبشی و ناودانی – تیرآهن – میلگرد همراه شما خواهد بود .

این شرکت قیمت محصولات تولیدی در سرتاسر کشور را تحت وبسایت به نشانی www.fooladiranian.com خدمت شما عزیزان ارائه میکند از جمله خدمات این وبسایت میتوان به اعلام قیمت ورق فولادی اشاره کرد همچنین برای دیگر محصولات فولاد نیز از جمله قیمت میلگرد –قیمت نبشی و ناودانی – پروفیل نیز در سایت این شرکت قیمت روزانه اعلام میشود.

از دیگر قابلیت های سایت میتوان به آرشیو قیمت ها همانند قیمت تیرآهن و دیگر محصولات اشاره کرد که میتوانید آرشیو قیمت ها را به تفکیک روز – ماه – سال و همچنین دانشنامه تخصصی فولاد را در این پلتفرم مشاهده فرمایید .

برای ارتباط با این مجموعه میتوانید با شماره های 42214 و 88974833 – 021 تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات بینندگان