arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

برادر و همسر برادر جمال خاشقجی توسط افراد نقابدار به قتل رسیدند / سر احمد خاشقجی را با شمشیر زدند / سه فرزند آنها از در پشتی خانه فرار کردند / مهاجمان به مکان نامعلومی در جده گریختند

پایگاه اینترنتی المسئله نوشت: طبق برخی روزنامه‌های عربی، چند نقابدار به منزل احمد خاشقجی، برادر جمال خاشقجی حمله کرده و وی را کشته‌اند. جسد وی در حالی که سرش به شکل وحشیانه‌ای بریده شده، شناسایی شده است. همسر وی هم بر اثر ضربات خنجر به سینه‌اش، به قتل رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پایگاه اینترنتی المسئله از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن برادر جمال خاشقجی و همسر برادر وی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پایگاه اینترنتی المسئله از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن برادر جمال خاشقجی و همسر برادر وی خبر داده است.

این پایگاه نوشت: طبق برخی روزنامه‌های عربی، چند نقابدار به منزل احمد خاشقجی، برادر جمال خاشقجی حمله کرده و وی را کشته‌اند. جسد وی در حالی که سرش به شکل وحشیانه‌ای بریده شده، شناسایی شده است. همسر وی هم بر اثر ضربات خنجر به سینه‌اش، به قتل رسیده است.

هنوز منبع دیگری این خبر را تایید نکرده است.

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سه‌شنبه گذشته پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد و برخی گزارش‌ها حاکی از پیدا شدن جسد مثله‌ شده وی در یکی از خیابان‌های استانبول است.

مقامات ترکیه‌ روز شنبه اعلام کردند همزمان با ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول، تیمی ۱۵ نفره وارد این ساختمان شده و ساعتی بعد این تیم با هواپیمای شخصی استانبول را به مقصد ریاض ترک کرده‌ است و اکنون اعلام شده که چند مرد همزمان با ناپدید شدن خاشقجی جعبه‌هایی را از داخل ساختمان کنسولگری بیرون برده‌اند.

پس از این اظهارنظر مقامات دولتی ترکیه، بسیاری از نهادهای بین‌المللی و روزنامه‌نگاران جهان خواستار تحقیقات شفاف و بی‌طرفانه درباره ناپدیدشدن مشکوک جمال خاشقجی شدند.

تکمیلی/ جزییات قتل

الدیار اعلام کرد: افراد نقابدار اواخر دوشنبه شب به منزل احمد خاشقجی برادر جمال خاشقجی -ناپدیده شده پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول- یورش برده و احمد خاشقجی و همسرش را به قتل رسانده اند.

براساس این گزارش؛ طبق گفته یکی از زنان همسایه منزل احمد خاشقجی؛ افراد نقابدار با یورش به منزل احمد خاشقجی سرش را با شمشیر زده اند و هنگامی که همسرش برای نجاتش شتافته با وارد کردن ضرباتی وی را نیز به قتل رسانده اند اما سه فرزند آنها از درب پشتی منزل فرار کرده اند و همسایگان آنها در منازل خود پناه داده اند. مهاجمان پس از کشته احمد خاشقجی و همسرش سوار بر خودرو مشکی رنگ شده و به سوی مکان نامعلوم در جده متواری شده اند.

این زن به شبکه ای بی سی گفت که افراد نقابدار به شکل وحشیانه به منزل احمد خاشقجی یورش برده اند و آنقدر با شمشیر به گردن احمد ضربه زده اند تا سرش قطع شده و همسرش که در حال فریاد و خواستن کمک بود از سوی مهاجمان با ضربات خنجری که به قلبش فرود آمد، کشته شد.

به گفته این زن سپس پلیس سعودی به محل آمد و از همسایگان خواست که متفرق شوند و دو جنازه را با خود به سوی مکان نامعلومی منتقل کرد و دیگر نیروها وارد منزل احمد خاشقجی شدند و منزل را تاصبح بازرسی کردند.

این زن فاش کرد که سه فرزند احمد خاشقجی که ۱۴ تا ۱۸ ساله هستند به شدت اوضاع پریشانی دارند به ویژه محمد پسر بزرگ وی که ۱۸ سال دارد که شاهد گردن زده شدن پدرش بوده است.

بر اساس این گزارش؛ وحشت شدید ساکنان را فرا گرفته است به ویژه که نیروهای امنیتی پس از این فرزندان احمد خاشقجی را نیافتند به ساکنان هشدار داده اند که هر که فرزندان احمد خاشقجی را پناه داده، سرنوشتش مرگ است.

نیروهای امنیتی سعودی پس از اینکه از منزل رفتند درب آن را قفل کردند و مانع از نزدیک شدن افراد به منزل شدند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
آل سعود وحشی هنوز تو دوران جاهلیته
با شمشیر سرش رو زدن :| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! داعش اینان به خدا
نظرات بینندگان