arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

سوگولی سامسونگ با 4 دوربین رونمایی شد

بالاخره سوگولی جدید سامسونک رونمایی شد . سوگولی که چهار دوربین اصلی دارد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

کمپانی سامسونگ از عضو جدید خانواده گلکسی A، یعنی مدل 2018 گلکسی A9 رونمایی کرد که نخستین موبایل جهان با دوربین اصلی چهارگانه به حساب می آید. سامسونگ می گوید این موبایل برای افرادی ساخته شده که هر روز به دنبال تجربیات تازه هستند و می خواهند تک تک لحظه های هیجان انگیز زندگی خود را ثبت کنند.

دی جی کو، مدیر واحد سامسونگ موبایل عقیده دارد که «ما به عنوان شرکت پیشرو در عرصه نوآوری‌ های گوشی همراه درک می‌کنیم که خواست اصلی کاربران نوآوری‌ های معنادار در جهانی است که با سرعت زیاد در حرکت بوده و اصلی‌ترین کانال آن هم ارتباطات بصری است. ما با اتکا به سابقه طولانی در تولید دوربین گوشی‌های هوشمند، اکنون نسل آینده فناوری را در همه دستگاه‌های گلکسی خود وارد می‌کنیم که کاربران فرصت تجربه برترین نوآوری‌ها را داشته باشند».

 

در حالی که گوگل پیکسل 3 و آیفون های سری XS اپل همگی با وعده بهترین فناوری دوربین در میان رقبا عرضه شده اند، دی جی کو این لقب را متعلق به کمپانی خود می داند؛ چرا که گلکسی A9 با چهار سنسور اصلی، راه های مختلفی برای ثبت تصاویر دلچسب در اختیارتان می گذارد.

 
 

لنز اصلی گلکسی A9 از گشودگی دهانه لنز f/1.7 بهره برده و تصاویری 24 مگاپیکسلی ثبت می کند. از طرف دیگر دستگاه به سه لنز تله فوتو (زوم اپتیکال دو برابری، 10 مگاپیکسل، گشودگی دهانه لنز f/2.4) لنز فوق عریض (120 درجه، 8 مگاپیکسل، گشودگی دهانه لنز f/2.4) و لنز تشخیص عمق (5 مگاپیکسلی، گشودگی دهانه لنز f/2.2) نیز تجهیز شده که هر یک برای تصویربرداری در وضعیت های گوناگون در دستگاه تعبیه شده اند. دوربین گلکسی A9 ضمناً از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی هم بهره مند شده و با تشخیص اشیای داخل صحنه، قادر به تغییر تنظیمات دوربین بسته به شرایط است.

 

از دوربین که بگذریم، سامسونگ گلکسی A9 به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 مجهز شده، در تمام مدل ها 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم از راه می رسد. نمایشگر 6.3 اینچی دستگاه هم از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشن 1080x2220 را به نمایش در می آورد. سامسونگ یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی هم در دستگاه تعبیه کرده که البته با توجه به تمرکز مضاعف گلکسی A9 روی قابلیت های تصویربرداری، باید دید چه عملکردی در شرایط واقعی از خود به جای می گذارد. ناگفته نماند که اندروید 8.0 اوریو هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

 

گلکسی A9 وزنی معادل 183 گرم داشته و در ابعادی معادل 7.8x77x162.5 میلی متر از راه می رسد. این موبایل که هنوز تاریخ عرضه یا قیمت دقیقی ندارد در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود.

منبع:دیجیاتو

نظرات بینندگان